וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פני התינוק שלי כוסו בדם": חולדה נשכה בן 5 חודשים בראשון לציון

שינת הלילה של התינוק הופרעה כשחולדה נכנסה לחדרו ולדברי אביו "התנפלה עליו ונשכה את פניו". הוא פונה במצב קל לבית החולים אסף הרופא. "באזור שלנו כבר היו ארבע התרעות על חולדות", טענה האם. העירייה: "לא התקבלה אף פנייה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"בעלי עמד עם בננו בסלון, כשכל פניו מכוסות בדם אדום וטרי"/מערכת וואלה, צילום מסך

חולדה תקפה בסוף השבוע תינוק בן חמישה חודשים בדירת מגורים בשכונת רמב"ם שבמרכז ראשון לציון. התינוק הובהל לבית החולים אסף הרופא במצב קל ושוחרר לאחר טיפול בנשיכות ובשריטות שבפניו. משפחתו טענה כי בעירייה התקבלו ארבע תלונות על הימצאותן של חולדות באזור ואלו לא טופלו.

המקרה אירע ביום חמישי האחרון בשעה 23:00. ולדימיר סטורוסטין, אביו של התינוק, שמע את בנו צורח ומיהר לחדרו, שם מצא חולדה יושבת עליו ונושכת אותו. "בני הלך לישון בסביבות השעה 20:00 ואני נרדמתי בסביבות 22:00", שחזרה בפוסט בפייסבוק האם, קריסטינה. "בשעה 23:00 בעלי צרח בבהלה, אני קפצתי מהמיטה ומצאתי אותו עומד בסלון עם ילדנו הפעוט, כשכל פניו מכוסות בדם, דם אדום טרי.

"הוא צרח לי 'תזמיני אמבולנס', ואני עמדתי המומה וניסיתי להבין מה קרה", הוסיפה. "רצתי לחדרו של הילד ומצאתי חולדה בלול התינוק, חולדה ענקית. היא התנפלה על בני ונשכה את כל פניו, אוזניו וכפות ידיו. הזמנו אמבולנס ופינו אותנו לבית החולים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ארדן מעכב את העברת גופת המחבל לקבורה; המשפחה: "לא יודעים דבר"
נשיא העליון לשעבר על הפנסיה לשופטים: "15 אלף שקל? בושה וחרפה"
מפלס הכנרת זינק: "בתוך ארבע שנים יגיע לקו האדום העליון ונפתח שמפניה"

חולדות. דצמבר 2015. ShutterStock
לפי גורמים במערכת הבריאות, מדי שבוע אדם אחד לפחות ננשך על ידי חולדה בגוש דן/ShutterStock

על פי גורמים במערכת הבריאות, מדי שבוע ננשך אדם אחד לפחות על ידי חולדה בגוש דן, ומשיחה עם תושבים נוספים בסביבה הבינה המשפחה כי זו אינה הפעם הראשונה שבה נראתה באזור חולדה. "מסתבר שבאזור שלנו היו כבר כארבע התרעות על חולדות!", אמרה וסיפרה: "התקשרנו למוקד 106 ובבוקר כבר היה בביתנו מפקח מהפיקוח העירוני. כל הכבוד על התעוזה, באמת תפקדו מהר. הגיעה הדברה והכול סבבה".

האם הוסיפה בעוקצנות כי "אני לא יודעת עד כמה ההדברה עוזרת, אם בכלל. בשורה התחתונה זה לא יעיל והחולדות חוגגות בביוב השכונתי. אם דיווחו על ארבע חולדות ועוד אחת מצאה את סופה בביתי, אז יש עוד הרבה שמסתובבות בחצרות בתינו. אם תפגשו אותן, תהיו נחמדים, תגידו שלום ותזמינו לקפה". עם זאת, ציינה כי "מה שמנחם בסיפור הזה הוא שמנתיחת גופת החולדה נמצא שהייתה בריאה וללא כלבת".

פרופ' ערן קוצר, מנהל המרכז לרפואה דחופה (מלר"ד) לילדים בבית החולים אסף הרופא, סיפר כי "בלילה שבין יום חמישי לשישי הגיע אלינו תינוק עם שריטות על הפנים כשהוא במצב טוב. לא היה צורך בטיפול כירורגי, והתינוק טופל על ידי הצוות הרפואי של אסף הרופא. לאחר התייעצות עם לשכת הבריאות נשלח לביתו ולהמשך מעקב במרפאות הקהילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

העירייה: "הדברה לא יכולה לבוא על חשבון טיפול בנכס"

בעיריית ראשון לציון איחלו לתינוק רפואה שלמה והחלמה מהירה, ומסרו כי "בעקבות הפנייה, הגיע ביום שישי בבוקר מפקח הדברה, ומיד איתר בחצר הבניין מחילה שנפערה סמוך מאוד למערכת הביוב. יחידת ההדברה העירונית נותנת מענה לכל פנייה ומטפלת גם במפגעים שנמצאים בשטח פרטי, כעזרה ראשונה וללא עלות. כמו כן, הוטמנו פתיונות רעילים נגד מכרסמים ונעשתה הדברה במערכת הביוב".

עוד הבהירו בעירייה: "מבדיקה שקיימנו עלה כי לא התקבלה בשנה האחרונה כל פנייה מהרחוב בנושא. הדברות, יעילות ככל שיהיו, לא יכולות לבוא על חשבון טיפול ואחזקת הנכס. על בעל הנכס לבצע את המשך הטיפול ולתקן את הליקויים שנמצאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully