וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה מבקרים מינוי שני ניצבים מבחוץ: "אלשיך לא סומך עלינו"

6.1.2016 / 17:47

קצין בכיר מתח ביקורת על המינויים שאושרו בידי ארדן, ובהם של איש שב"כ ושל תא"ל במילואים. כפי שפורסם בוואלה! NEWS, ניצב הלוי ימונה למפקד מחוז ירושלים במקום ניצב אדרי, שיעבור למחוז ת"א

צילום: מור שאולי, עריכה: נועה לוי

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אישר היום (רביעי) את המלצותיו של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, בנוגע לסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל. במסגרת ההמלצות אושרו שני מינויים חיצוניים: הראשון הוא ראש אגף תמיכה לוגיסטית, תפקיד שבו יכהן ב', ראש מטה התפעול בשב"כ, ויגויס למשטרת ישראל בדרגת ניצב. התפקיד הנוסף הוא ראש אגף התכנון, לו ימונה תת-אלוף (מיל') צבי טסלר, שיגויס בדרגת ניצב.

שני התפקידים הם תפקידי מטה, שנועדו בעיקר לשיפור נושאים משמעתיים ותהליכים טכנולוגיים בארגון. קצין בכיר במשטרה אמר לוואלה!NEWS: "נראה שאלשיך סומך יותר על אנשים מבחוץ ולא עלינו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
החל מהשנה הבאה: שוטרים יענדו מצלמות גוף "להגברת השקיפות"
ביקורת על החלטת המפכ"ל להחזיר את ריטמן לתפקידו: "זלזול במתלוננת"
הקצינים לא רוצים מזל רע: רכבי הניצבים המטרידים נותרו מיותמים

רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה היום – מסיבת עיתונאים בנוגע לפיגוע בדיזינגוף. תצפית TPS
מתחיל מחדש עם סגל טרי. המפכ"ל רוני אלשיך/תצפית TPS

כפי שפורסם בעבר בוואלה! NEWS, ניצב משה אדרי יסיים את תפקידו כמפקד מחוז ירושלים וימונה למפקד מחוז תל אביב; ניצב יורם הלוי, כיום מפקד מחוז הדרום, יחליף את ניצב אדרי בתפקידו וימונה למפקד מחוז ירושלים. למפקד מחוז חוף ימונה מפקד מג"ב, ניצב עמוס יעקב, לאחר שניצב חגי דותן עזב את התפקיד עקב חשדות להטרדה מינית. תת-ניצב יעקב שבתאי יחליף את ניצב יעקב כמפקד מג"ב, ויועלה לדרגת ניצב.

מי שימלא את תפקיד מפקד מחוז הצפון, לאחר שניצב זוהר דביר עזב אותו ומונה לסגן המפכ"ל, הוא תת-ניצב אלון אסור, שיועלה לדרגת ניצב. מפקד מחוז ש"י יהיה תת-ניצב משה ברקת שיועלה לדרגת ניצב, לאחר שניצב שלומי מיכאל הודיע על פרישה. כמפקד מחוז הדרום יכהן ניצב דוד ביתן, שיסיים את תפקידו כראש אגף תמיכה לוגיסטית. ראש אגף המבצעים, החל מיוני 2016, יהיה תת-ניצב אלון לבבי והוא יועלה לדרגת ניצב.

השר ארדן אמר עם אישור המינויים: "אני מברך את הניצבים החדשים והוותיקים של המשטרה. להיות חבר בסגל הפיקוד של משטרת ישראל זו זכות גדולה ואחריות כבדה. החשיבות וההשפעה של סגל הפיקוד הבכיר על ביטחונם של אזרחי ישראל ועל איכות חייהם היא עצומה. בכל אחד מהראיונות שערכתי עם הניצבים החדשים, הדגשתי את החשיבות הרבה של המשמעת והערכים שצריכים לשרור במשטרה. כמו כן הדגשתי את עיקרי מדיניותי ובעיקר את הרחבת האכיפה במגזר הערבי, והצבת שוטרי מקוף באזורים הומי אדם ברחבי הארץ. אני מאחל לניצבים החדשים הצלחה רבה בתפקידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully