וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזנקוט משיב לאיומי נסראללה: "אויבינו יישאו בתוצאות חמורות"

28.12.2015 / 19:27

הרמטכ"ל התייחס לדבריו של מנכ"ל חיזבאללה, שטען כי התגובה לחיסול סמיר קונטאר, שהוא מייחס לישראל, היא "בלתי נמנעת". "כפי שהוכחנו בעבר, אנחנו יודעים למצוא ולפגוע בכל מבקשי רעתנו", אמר איזנקוט

עריכה: מתן חדד

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, התייחס היום (שני) לאיומים של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בעקבות חיסולו של בכיר הארגון סמיר קונטאר, אשר הוא מייחס לכוחות ישראליים. "גם מעבר לגבולותינו, אל מול האיומים הנשמעים מצפון, אנחנו עומדים ערוכים לכל אתגר, וכפי שהוכחנו בעבר, אנחנו יודעים למצוא ולפגוע בכל מבקשי רעתנו", אמר איזנקוט במהלך טקס פרס הרמטכ"ל ליחידות מצטיינות. "אויבינו יודעים כי אם ינסו לערער את ביטחון ישראל – הם יישאו בתוצאות חמורות".

הרמטכ"ל הוסיף כי הכשירות של צה"ל עומדת בימים אלה בראש סדר העדיפויות. "כדי להבטיח את עוצמתו של צה"ל בכל עימות שיבוא לפתחנו, אנו מעמידים את המוכנות ואת הכשירות בראש סדר העדיפויות, כפי שעמד גם במרכז הבחינה של היחידות שעומדות פה היום, ואנו משתנים ומתפתחים כדי להתאים את צה"ל לאתגרי העתיד", אמר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שקד על המרצה שקרא לה "ניאו נאצית": "חצה גבול לחופש השיסוי"
מכה לשב"כ: בית המשפט הורה לשחרר את אחד מעצורי פרשת דומא
האם החשודה בחטיפת בנה: "האבא הרביץ ואיים, הגנתי על חייו"

סדנא מטכ"לית לסיכום תר"ש גדעון בראשות הרמטכ"ל גדי איזנקוט, 10 בנובמבר 2015. דובר צה"ל
"אנו מעמידים את המוכנות ואת הכשירות בראש סדר העדיפויות". איזנקוט/דובר צה"ל

אתמול אמר נסראללה בנאומו כי "התגובה על חיסול קונטאר תגיע, היא בלתי נמנעת ועל ישראל לחשוש ממנה. לישראלים יש סיבה לפחד כעת - בסמוך לגבול, בתוך ישראל ומחוצה לה", אמר בנאום ששודר על מסכי ענק במהלך טקס אזכרה שנערך באולם הנמצא בדאחייה – מעוז הארגון שבדרום ביירות.

נסראללה הוסיף כי "ישראל מנסה לזרוע ייאוש בליבנו, אולם בהתנגדות מבית מדרשו של סמיר קונטאר אין מקום לייאוש". לדבריו, "ישנה טענה שאומרת שישראל היא עובדה מוגמרת ושיש לחיות איתה, ולעומת זו ישנה טענה כי ישראל תחדל מלהתקיים בסופו של דבר. 'המשוואה הטבעית' מראה כי ה'ישות הישראלית' בדרך להיעלם". נסראללה הוסיף כי "אנחנו לא יכולים לסבול את שפיכת דמם של לוחמינו ושל אחינו על ידי הציונים - ולא משנה מה יהיו ההשלכות לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסראללה בנאומו, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully