וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע באורח קל בפיגוע דקירה בירושלים; המחבל נעצר

מחבל בן 30 המחזיק בתעודת זהות ישראלית הגיע לרחוב הצבי וזיהה את החייל, בן 21, שהולך לכיוון התחנה המרכזית. הוא דקר אותו בפלג גופו העליון, ניסה לעשות זאת שוב - אך החייל הדף אותו והפילו. מאבטח שעבר במקום השתלט על המחבל. החייל פונה לבית החולים הדסה עין כרם

צילום: מצב ביטחוני גלובלי, רויטרס, עריכה: אביב אירגז

חייל בן 21 נפצע הבוקר (ראשון) באורח קל בפיגוע דקירה ברחוב הצבי פינת ירמיהו, בסמוך לתחנה המרכזית בכניסה לירושלים. מאבטח שהיה במקום השתלט על המחבל עד להגעת הכוחות למקום, שעצרו אותו. כוחות מגן דוד אדום פינו את החייל לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הוא תושב עזריה בן 30, המחזיק בתעודת זהות ישראלית. הוא דקר את הצעיר בפלג גופו העליון וניסה לעשות בשנית, אך נהדף על ידי החייל ונפל לרצפה. מאבטח שהבחין בנעשה הרחיק את הסכין והשתלט על המחבל, עד הגעת הכוחות שהיו בתחנה המרכזית.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, סיפר כי הפיגוע יכול היה להסתיים באסון כבד יותר. "העירנות והתושיה של המאבטח, כמו גם תגובתו המהירה והנחושה, מנעו פיגוע גדול בסמוך לתחנה המרכזית. המשטרה ממשיכה בהיערכות המבצעית המוגברת בעיר לשמירה על ביטחון הציבור ושגרת החיים".

לקריאה נוספת:
ניסיון פיגוע דריסה בבנימין: מחבלת דהרה לעבר לוחמים - וחוסלה
הפועלים שעבדו עם המחבל מהפיגוע באריאל חוששים לפרנסתם: "רק רוצים לעבוד"
"כדור אחד פילח גופך": ההרוג מהפיגוע בירושלים הובא למנוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע ברחוב הצבי בירושלים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרמדיק מד"א אלדד בנשטיין וחובש מד"א ניר בוזגלו סיפרו: "על המדרכה שכב צעיר בן 21 בהכרה מלאה. עוברי אורח ניסו לעזור לו והתחילו בעצירת הדימום. הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית חולים הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

אתמול בבוקר אירע ניסיון פיגוע דקירה בכיכר צה"ל בעיר. מחבל תושב מזרח העיר הגיע למקום, שלף סכין וניסה לדקור שוטר. כוח שהיה במקום ירה לעברו וחיסל אותו, לא היו נפגעים. לפי כלי תקשורת פלסטיניים, המחבל הוא מוסעב אל-רזאלי, בן 26 משכונת ראס אל-עמוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זירת הפיגוע הבוקר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמשטרה נמסר כי המחבל המתין בטיילת שער יפו והחל ללכת אחרי זוג מתפללים יהודים לכיוון כיכר צה"ל. זוג שוטרים הבחין בו והלך בעקבותיו, ולאחר מכן ביקשו ממנו להציג תעודת זהות. כשהציג את התעודה והכניס את ידו השנייה לכיס פנימי במעילו, ניסה המחבל לשלוף סכין ולדקור את אחד השוטרים. השוטרים נסוגו והמחבל התקדם לעבר השוטר עם הסכין מונפת. כשלא נענה לקריאות השוטרים לזרוק אותה, ירה השוטר לעבר המחבל, שהתמוטט וקם שוב כדי לנסות ולדקור. השוטר ירה בשנית וחיסל את המחבל.



(עדכון ראשון: 06:55)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בירושלים, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully