וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי היא הדוגמנית החשודה בהעלמות מס בסך מיליוני שקלים

17.12.2015 / 13:30

לפי החשד, רפאלי לא דיווחה באופן מלא על שכרה מעבודות בחו"ל הנאמד בעשרות מיליוני שקלים, הציגה מצג שווא בנוגע למעמד התושבות שלה וקיבלה "הנחות סלב" ללא דיווח כהכנסה. גם אמה חשודה. בית משפט השלום בתל אביב שחררן בערבות של חצי מיליון שקלים ונאסרה יציאתן לחו"ל

עריכה: ניר חן

בר רפאלי היא הדוגמנית המפורסמת שחשודה בהעלמת מס בסך יותר ממיליון שקלים - כך הותר היום (חמישי) לפרסום בתום דיון בבית משפט השלום בתל אביב. רפאלי חשודה כי היא ואמה ציפורה לא דיווחו באופן מלא על הכנסות מעבודות בחו"ל שנאמדו בעשרות מיליוני שקלים, שקיבלו "הנחות סלב" בגין מגורים, שימוש בכלי רכב ועוד בשווי של יותר ממיליון שקלים ללא דיווח, ושהציגו מצג כוזב לפקיד השומה כפר סבא בנוגע למעמד התושבות של הדוגמנית. השתיים שוחררו בתנאים מגבילים: הן נדרשו להפקיד ערבות בסך חצי מיליון שקלים, ונאסר עליהן לצאת מגבולות הארץ במשך 180 יום. לבקשתן, הדיון התקיים בהיעדרן של רפאלי ואמה.

סביב האולם התקהלו סקרנים רבים, ובהם עורכי דין, עובדי בית המשפט ואפילו שוטרים וסוהרים, שקיוו לצפות בה. השופט ירון גת שניהל את הדיון אמר לשוטרים שנכחו במקום: "מה קרה שכל משטרת ישראל הגיעה לאולם שלי?".

לקריאה נוספת:
נתניהו חתם על המתווה: "אלוהים נתן לנו גז שיהפוך אותנו למעצמה"
בלעדי: תיעוד הפשיטה שחשפה את הקשר בין דומרני לפינטו
ג'ודי ניר מוזס על הטענות נגד השר שלום: "לא אשתוק, גם אם אכנס לכלא"

בר רפאלי + ציון ברוך. דוד קורן
חשודה בהעלמת מיליונים. בר רפאלי/דוד קורן

הבקשה למעצר הוגשה לבית המשפט על ידי פקיד שומה תל אביב. לפי החשד, רפאלי השתכרה עשרות מיליוני שקלים, שמקורם בהכנסות מעבודה בחו"ל ולא דווחו לרשות המסים. "שאלת התושבות של רפאלי עלתה בדיוני השומה שלה בשנת 2009 בפקיד שומה כפר סבא לגבי שנות המס 2007-2005, ובשנת 2015 עלתה שוב הסוגיה בהתייחס לשנות המס 2012-2009. במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה במחלקת המודיעין של פקיד שומה חקירות תל אביב, נאספו ראיות המעידות לכאורה כי החשודות בצוותא הונו את פקיד השומה ומסרו לו אמירות כוזבות במטרה להסוות את מרכז החיים של החשודה וכן כי רפאלי לא דיווחה על הכנסותיה המלאות לפקיד השומה".

כך, לפי החשד, נמצא כי "רפאלי התגוררה במגדל YOO בתל אביב בדירה שכורה, אך חוזה שכר הדירה נחתם עם אחיה של הדוגמנית על מנת שלא לקשור אותה לישראל. כמו כן, לאחר שהסתיים חוזה השכירות במגדלי היוקרה, עברה רפאלי להתגורר במגדלי W למשך שלוש שנים. חוזה זה נחתם מול אמה, חרף העובדה שמי שהתגוררה בבניין הייתה רפאלי. כל זאת למרות העובדה שלאורך השנים 2012-2009 עלה כי היו לרפאלי דירות לשימושה בישראל, כאשר היא נשאלה על כך על ידי פקיד השומה השיב בשמה המייצג שלה, כי 'כבר נמסר בעבר, כי רפאלי לא שכרה דירת מגורים בישראל בשנים הרלוונטיות'". על פי החשד, מי שעמדה בקשר עם המייצגים ומי שמסרה את התשובות הכוזבות הייתה בעיקר אמה ציפורה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בר רפאלי. ברק פכטר
ביקשה שהדיון יתקיים בהיעדרה. בר רפאלי/ברק פכטר

רפאלי נחקרה אתמול במשך כ-12 שעות ברשות המסים בחשד להעלמת מס. במהלך החקירה במשרדי רשות המסים בתל אביב נדרש למסור עדות מנכ"ל של אחת מחברות הבנייה הגדולות בישראל, ולספר לשוטרים על היקף ההנחות שהוענקו לדוגמנית, כשרכשה דירה עם בן משפחתה. ברשות המסים סירבו לאשר או להכחיש את הפרטים.

הנחות הסלבס הפכו לעניין מקובל במערכת השיווק בישראל ובעולם, כאשר חברות רבות מעניקות מתנות או כספים בהסכמים כתובים לידוענים ולמובילי דעת קהל, בתמורה לפרסום המוצר ברשתות החברתיות. ההנחות מסתכמות לעתים בעשרות אחוזים מהשווי האמיתי של המוצר, ולעתים הידוענים אף מקבלים את המוצרים אותם הם מפרסמים בחינם. חוק המס קובע כי כל קבלת דבר בעל ערך הניתן במתנה מחויב בדיווח לרשות המסים, והוא עשוי להיות מחויב במס.

(עדכון ראשון: 12:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully