וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יעזור לכם": צפו במתנחל חוסם סיור של "שוברים שתיקה"

4.12.2015 / 19:54

המתנחל מחוות לוציפר שבדרום הר חברון חסם את האוטובוס ובו פעילים באמצעות טרקטור שברשותו: "לי מותר לעשות את זה, זה השטח שלי". לדברי הארגון, זו הפעם הרביעית שאותו מתנחל עושה זאת

צילום: שוברים שתיקה

מתנחל המתגורר בחוות לוציפר שבמאחז נוף הנשר חסם היום (שישי) בעזרת טרקטור סיור מטעם ארגון "שוברים שתיקה" באזור דרום הר חברון. מהארגון נמסר לוואלה! NEWS כי מדובר בפעם הרביעית שבה חוסם אותו מתנחל את מסלול הטיול שהם מקיימים בשטח. עוד הוסיפו בארגון כי גורמים במשטרה מכירים את הסוגיה, אך למרות זאת "הוא ממשיך בשלו וחוסם את הדרך לתצפית בכל פעם שאנחנו מגיעים לסיור".

כאשר האוטובוס, ובו פעילי הארגון, הגיע לשביל הגישה לתצפית - הגיח המתנחל וחסם את הציר בפניהם. במהלך השיחה בין המתנחל לנציגים מטעם הארגון, כפי שניתן לראות בסרטון, אמר להם האיש כי הוא גר במקום וכי הוא לא יאפשר להם לעבור - גם אם אלו ימשיכו לצלם אותו. כוח צבאי שערך סיור במקום ניסה לתווך בין הצדדים, אך ללא הועיל.

"ביקשתי יפה לא להגיע לפה", נשמע המתנחל אומר בתיעוד שצילמו פעילי הארגון, "ביקשתי יפה. לי מותר לעשות את זה, אני בשטח שלי, אני גר פה. תזמינו משטרה, תזמינו את מי שאתם רוצים, תמשיך לצלם אבל זה לא יעזור לכם".

עוד בוואלה! NEWS:
התכנית הגדולה של נתניהו לבצר את שלטונו עוברת דרך כחלון
אביב וסימור נהרגו בתאונה בדרך הביתה אחרי מסיבה
מצפון תיפתח הרעה? ישראל מודאגת מהממשלה החדשה בקנדה

מתנחל חסם סיור של שוברים שתיקה בדרום הר חברון. שוברים שתיקה, מערכת וואלה! NEWS
המתנחל/מערכת וואלה! NEWS, שוברים שתיקה

כשהבינו נציגים בארגון כי השיחות עם המתנחל מובילות למבוי סתום, הוחלט להזעיק את המשטרה למקום. אולם כחצי שעה לאחר שהחל לחסום את הציר, וטרם הגיעה ניידת המשטרה למקום, עלה המתנחל על הטרקטור ששימש לחסימת הציר - ועזב את המקום.

מ"שוברים שתיקה" נמסר בתגובה לאירוע: "שוב המתנחלים עושים כל העולה על רוחם וכוחות הביטחון עומדים מנגד. בדיוק כמו ההרצאות שלנו בבאר שבע ובתל אביב, אנחנו רואים שכוחות הביטחון משחקים לידיהם של כוח ימני, קיצוני ואלים". לדבריהם, "אותם גורמים כופים את השתיקה על כולנו ומנסים למנוע מהציבור הישראלי לראות איך בדיוק הם מנהלים את השטחים. הם לא ישתיקו אותנו, נמשיך לצאת עם ישראלים לסיורים ולהראות להם בדיוק איך נראית מציאות של שליטה צבאית על אוכלוסייה אזרחית במשך 48 שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מתנחל חסם את הדרך לסיור של "שוברים שתיקה" בדרום הר חברון. ספק 500
מתנחל חסם את הדרך לסיור של "שוברים שתיקה" בדרום הר חברון/ספק 500
מתנחל חסם סיור של שוברים שתיקה בדרום הר חברון. שוברים שתיקה, מערכת וואלה! NEWS
מתנחל חסם סיור של שוברים שתיקה בדרום הר חברון/מערכת וואלה! NEWS, שוברים שתיקה
מתנחל חסם סיור של שוברים שתיקה בדרום הר חברון. שוברים שתיקה, מערכת וואלה! NEWS
מתנחל חסם סיור של שוברים שתיקה בדרום הר חברון/מערכת וואלה! NEWS, שוברים שתיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully