וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאבק הגז ממשיך להתרחב": 20 הפגנות התקיימו ברחבי הארץ

דנה ירקצי ושלומי גבאי

21.11.2015 / 20:50

אלפים הגיעו להפגנות נגד אישור מתווה הגז, שלראשונה התקיימו גם במצפה רמון ובנהריה. במבשרת ציון צעדו המפגינים לעבר ביתו של שר האנרגיה, יובל שטייניץ. "יותר ויותר ישראלים מבינים את ממדי השחיתות"

צילום: מור שאולי

(אלפים בהפגנה נגד מתווה הגז בתל אביב, בשבוע שעבר)

אלפי פעילי "מטה מאבק הגז" צפו הפגינו הערב (שבת) ב-20 ערים שונות ברחבי הארץ נגד אישור מתווה הגז. ההפגנות התקיימו בין היתר בגבעתיים, פתח תקווה, נס ציונה, רחובות, חדרה, מודיעין ולראשונה גם בנהריה ומצפה רמון. במבשרת ציון המפגינים צעדו לעבר ביתו של שר האנרגיה, יובל שטייניץ.

40 מפגינים התאספו מול בית ראש הממשלה בקיסריה, כאשר ככל הנראה הוא נמצא בבית. המפגינים נשאו שלטים ושרים שירי מחאה, וכוחות אבטחה גדולים נמצאים במקום. בחדרה כמאה בני אדם הפגינו ברחבת העירייה.

"מאבק הגז ממשיך להתרחב, כי בכל יום שעובר יותר ויותר ישראלים מבינים את ממדי השחיתות שמתווה מונופול הגז הוא תוצר שלה", נמסר ממטה המאבק. "אזרחי ישראל מבינים שמתווה מונופול הגז מעביר את משאבי הטבע השייכים להם, לידי קומץ טייקונים בעלי מהלכים בשלטון, במקום לשמש לרווחת אזרחי ישראל ולביטחונה האנרגטי".

לקריאה נוספת:
"הודאה בניסיון ההשתקה": המשטרה ביטלה את צווי ההרחקה לפעילי הגז
ח"כ יחימוביץ': "לחקור את הפחדת מארגני ההפגנות נגד מתווה הגז"

מפגינים נגד מתווה הגז מול בית ראש הממשלה בקיסריה 21 נובמבר 2015. שלומי גבאי
מפגינים נגד מתווה הגז בקיסריה, הערב/שלומי גבאי

אתמול התייחס שר האוצר, משה כחלון, למתווה הגז ואמר כי יש לשפרו. בריאיון מיוחד לוואלה! NEWS אמר כחלון כי "אני חושב שמגיע לאזרחי ישראל יותר ושהם צריכים לקבל יותר. לצערי, אני לא יכול לעסוק בזה. את דבריי אמרתי". הוא הוסיף כי "יש עוד הרבה דברים לטפל בהם במדינת ישראל. אני חושב שהאחרון שצריכים להטיף לו מוסר במאבקים, ובאמת פרץ דרך בנושא מאבקים, בסלולר, בבנקאות, בקרקעות, בביטוח, במזון, זה אני. ממש, עם כל הצניעות".

(עדכון ראשון: 17:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully