וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד במעורבות ברצח ברמלה נעצר לפני שנה בעקבות רצח אחר

18.11.2015 / 11:47

לפני כשנה נמצאה בוסיינה אבו גאנם ירויה במכוניתה ברמלה. כחלק מחקירת הרצח נעצר תושב העיר כבן 20, אך שוחרר לאחרונה עם אזיק אלקטרוני לרגלו. הבוקר הוא נעצר בחשד למעורבות ברצח הכפול שאירע אמש בעיר. במשטרה ציינו כי שני מקרי הרצח דומים באופן ביצועם

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו שנעצר לפנות בוקר (רביעי בחשד למעורבות בביצוע הרצח הכפול ברמלה נעצר לפני שנה במעורבות ברצח בוסיינה אבו גאנם שאירע באוקטובר לפני שנה אולם בית המשפט החליט לשחררו לאחרונה עם אזיק אלקטרוני מחובר לרגלו. במשטרה ציינו כי דרכי ביצוע הרצח אתמול דומות לשיטת הביצוע של רצח של אבו גאנם.

בשני המקרים עקבו הרוצחים אחרי קורבנותיהם בלילה בזמן שנסעו ברכב, ארבו, וירו מטווח קצר. משפחת אבו גאנם מוכרת בעיר רמלה משום שעשר מבנות המשפחה נרצחו בשנים האחרונות. בדצמבר שנה שעברה הוגש נגד שישה בני אדם כתב אישום בגין רצח אבו גאנם. במקרה זה הנרצחות אינן מבנות המשפחה אולם הרקע שנבדק הוא הסכסוך על אי-הסכמת המשפחה לחיזורי החתן המיועד של אחת מבנות המשפחה.

היום נודע כי בני משפחתן של הנרצחות התלוננו כבר לפני חודש וחצי שהן בסכנה אחרי שקיבלו איומים על חייהן מצד בני משפחה אחרת ברמלה. הרקע לסכסוך הוא התנגדותן של האם שנרצחה, ושל כמה מבנותיה, למערכת היחסים שנרקמה בין בת נוספת לבין החשוד שנעצר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
הפשיטה בצרפת: שלושה הרוגים, בהם מחבלת מתאבדת, בפרבר בפריז
בחסות רשם העמותות: ארגוני הימין מתחמקים מדיווח על מימון
ניסיון פיגוע דקירה בחברון: בן 16 התקרב עם סכין לעבר כוח מג"ב

אם ובתה נמצאו ירויות ללא רוח חיים במכונית סמוך לאזור התעשייה רמלה, 18 בנובמבר 2015. יותם רונן
הרכב שבו נמצאו הנשים אמש/יותם רונן

מהחקירה של ימ"ר מרכז בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי עולה כי בת המשפחה הייתה אמורה להתחתן עם אותו צעיר, ושמשפחתה ניסתה למנוע את החתונה. בין המשפחות התפתח כאמור סכסוך שבמסגרתו התקבלו איומים ברצח על משפחת הכלה המיועדת. במשטרת רמלה הוגשה תלונה על ידי בנות המשפחה בגין אותם איומים, אולם לא ברור מה עשתה המשטרה עם המידע הזה. מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב מוטי כהן, שהגיע לזירת הרצח ליד אזור התעשייה של רמלה, נמנע מלשוחח עם התקשורת בנוגע לחקירת המקרה.

במקביל, כשבני משפחת הנרצחות הגיעו למקום האירוע הם נהדפו בכוח על ידי השוטרים של מחוז מרכז, והאב אף נגרר והוכה על ידי שוטרי יס"מ מרכז והוצא מהזירה. במהלך הלילה עצרו כאמור החוקרים את החתן המיועד כחשוד במעשה. האיש הכחיש שביצע את הרצח ואולם המשטרה תבקש מבית המשפט בראשון לציון להאריך את מעצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שתי נשים נמצאו ללא רוח חיים בצומת התעבורה באזור התעשייה של רמלה. 17 בנובמבר 2015.. יותם רונן
כוחות בזירת האירוע/יותם רונן

השתיים, האם בשנות ה-50 לחייה ובתה בת ה-28, נמצאו אמש כשהן ללא רוח חיים בתוך מכונית בכביש 44, סמוך לצומת התעבורה שבאזור התעשייה ברמלה. הן אותרו כשהן ירויות בפלג גופן העליון, ולמד"א לא נותר אלא לקבוע את מותן.

משטרה חושדים כעת כי האם ובתה החזירו קרובת משפחה לביתה במכוניתן בשעות הערב המאוחרות, ולאחר שהורידו אותה - נסעו בדרך צדדית הסמוכה לכביש 44. החוקרים בודקים אם לעבר הנשים בוצע ירי מרכב חולף או שהמתנקש עקב אחריהן, עצר אותן וירה בהן מטווח קצר.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully