וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר ערוץ 10: כך קידמה רגב מינויים פוליטיים במשרד התרבות

לפי הכתבה, ראש המטה של שרת התרבות תכנן למנות לכאורה פעילי ליכוד לתפקידים ציבוריים. בתחקיר נחשפה "מחברת ג'ובים" ובה רישום של מקורבי רגב לצד התפקיד הנכסף ונשמעת הקלטה שבה היא מכנה את וינשטיין "זבל" ואת אנשי משרדו "חארות", על רקע פרשת תיאטרון אל-מידאן

צילום: ערוץ 10

ראש המטה של שרת התרבות מירי רגב תכנן למנות לכאורה פעילי ליכוד בכירים, מקורביהם ואנשי מרכז התנועה לתפקידים שנמצאים תחת אחריות של משרד התרבות והספורט - כך פורסם אמש (רביעי) בחדשות ערוץ 10. בחלק מהמקרים המינויים אכן נעשו. בין היתר הוצגה בכתבה "מחברת הג'ובים" ובה מצוינים שמותיהם של הפעילים לצד התפקיד הנכסף.

לצד זאת, נשמעה הקלטה של רגב ובה היא תוקפת את וינשטיין על רקע החלטתו למנוע ממנה את שלילת התקציב לתיאטרון החיפאי אל-מידאן. "חבל שהיועץ המשפטי לממשלה נזכר שבועיים אחרי להוציא דיון שהיה אצלו לפני שבועיים. עשו פה סיבוב עלינו, אה, החארות שמה. 'וינשטיין עוצר התערבות רגב בתרבות'. הוא לא עוצר שום דבר. איזה זבל", אמרה.

זו אינה הפעם הראשונה שרגב מתעמתת בפומבי עם ערוץ 10. בחודש שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי השרה הגישה תביעת דיבה נגד הערוץ בסך מיליון שקלים. זאת בטענה כי הערוץ פרסם תחקיר שלפיו רגב העבירה לידי משרד הפרסום יהושע TBWA קמפיין בהיקף של 2.5 מיליון שקלים ללא מכרז. מנגד, טענה רגב כי ההקלטה שבה היא נשמעת מנסה לתאם לכאורה גרסאות עם יועציה היא למעשה סימולציה לקראת מסיבת עיתונאים, וכי אין לה היכרות מוקדמת עם בעלי המשרד המדובר.

לקריאה נוספת:
מחאה בממשלה: הצעת חוק של האופוזיציה עברה בהצבעה בכנסת
"ההצמדה לשכר הממוצע - מטורפת": שכר הח"כים זינק ב-10 אלף שקל בתוך עשור
ח"כ חזן נגד הקמת קזינו בישראל: "אנחנו לא יודעים שובע"

מירי רגב ויהודה ויינשטיין. ניב אהרונסון וטלי מאייר, עיבוד תמונה
"התנצלתי בפניו על אמירה זו אם אכן נאמרה". וינשטיין ורגב/עיבוד תמונה, ניב אהרונסון וטלי מאייר

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) התייחס להאשמות נגד רגב ואמר כי יש לחקור את התנהלותה. "מינוים פוליטיים הם רעה חולה ורגב מפיצה את המחלה על חשבון כספי ציבור. אופן התנהלותה הוא פלילי, סגנונה והתבטאויותיה של שרת התרבות פסולים. יש לפתוח לאלתר בחקירה פלילית נגד השרה ולהשעות אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רגב: "אם אכן הדברים נאמרו, הם נאמרו בעידנא דריתחא"

לאחר שידור התחקיר פרסמה רגב בפייסבוק כי ערוץ 10 מנהל נגדה מסע השמצות. "זה לא סוד שתבעתי את ערוץ 10 במיליון שקלים על דברי הדיבה נגדי ועל השקרים שהם פרסמו עליי ושהתבררו במהרה כחסרי שחר. הם חזרו בהם וגם כלי תקשורת נוסף התנצל. מאז אני נמצאת תחת מתקפה ספציפית של ערוץ 10. זה כולל שאילתות הזויות ובדיקות שכתבי הערוץ עורכים עלי באופן חריג ויוצא דופן. ברור לי שאני אשת ציבור שאמורה להתנהל בשקיפות וכמובן ביושר ובהגינות - כך אני פועלת. אני מצפה שכך תנהג גם התקשורת. אם לא באובייקטיביות אז לפחות בהוגנות".

על ההתבטאות נגד וינשטיין אמרה רגב: "כולנו בני אדם, כולנו ברגע של כעס אומרים דברים קשים לקרובים לנו ומותר לנו. לא גאה בזה, אבל זה קורה. הערוץ פנה לתגובתי בדבר הקלטה שבה נאמרים דברים קשים על היועץ וינשטיין. לא שמעתי אותה ואינני זוכרת שאמרתי אמירה זו. אם אכן הדברים נאמרו, הם נאמרו בעידנא דריתחא ואין באמירה זו, אם אכן נאמרה, לשקף את עמדתי ואת תחושותיי כלפי היועץ, אותו אני מעריכה, מכבדת ומוקירה. התקשרתי אליו והתנצלתי בפניו על אמירה זו אם אכן נאמרה".

(עדכון ראשון: 21:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully