וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו ה"חייזר" שגרם לאמריקאים להשתגע לחלוטין?

11.11.2015 / 10:00

תושבת קליפורניה מצאה בגינה האחורית שלה יצור ורוד ומכוער להפליא, והחליטה שמדובר בחייזר שנחת אצלה בגינה. רבים האמינו לה וטענו שהוא קשור לעב"מ שנראה באותו יום, אבל האמת התבררה להיות הרבה פחות זוהרת

צילום מסך

בהלה גדולה פשטה בארצות הברית בשבוע שעבר כאשר שלל אורות זוהרים הציפו את השמיים. מיליוני תושבים דיווחו על אובייקט זוהר שריחף בשמיים, אך עד מהרה התברר שאין צורך להכין את המקלטים ומדובר בסך הכל בטיל ניסוי שנורה על ידי חיל הים האמריקאי.

אבל כמו כל דבר שמתפשט ברשת, גם את השמועה על חייזרים היה קשה לעצור. מי שהוסיפה הרבה שמן למדורה הייתה ג'יאנה פפוניס, תושבת קליפורניה, שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה מספר תמונות בהן מככב יצור ורוד ודוחה למראה. "שמעתי צעקה מהחצר האחורית שלי וכשיצאתי ראיתי את זה. הוא כבר היה מת כשהגעתי, אבל מה זה?" היא תהתה.

"חייזר" נמצא בארצות הברית. דיילי מייל, צילום מסך
זה אייל? צבי? חייזר? כן, חייזר נראית לנו כמו האופציה ההולמת/צילום מסך, דיילי מייל

חברי הפייסבוק של התושבת המבוהלת החלו לשתף את התמונה בטירוף ולטעון שמדובר בחייזר. גולשים אחרים מיהרו לטעון בתוקף שהוא בטח הגיע אלינו באותה חללית שנראתה בשמיים. האם ההסברים של הצבא והממשלה על כך שזו לא הייתה חללית ושמדובר בניסוי מתוזמן ומתוכנן הועילו במשהו? כמובן שלא. הציבור הרחב היה בטוח שכולם משקרים להם, שמדובר בחייזר ובכלל, הם רוקדים נהדר וזאת רק הרצפה שעקומה.

עוד באותו נושא

מה עומד מאחורי המעגלים המסתוריים בירדן ובסוריה?

לכתבה המלאה

הנה ה"הוכחות" שזה חייזר

האמת מאחורי היצור הכעור עצובה יותר מכל תרחיש חייזרי: מדובר בעובר מפותח של אייל או צבי, והזעקה שנשמעה בקעה כנראה מגרונה של האם שהמליטה את היצור האומלל ונמלטה על נפשה. עד שג'יאנה הגיעה אליו, הוא הספיק לקבל ביקור מטורפים שנגסו בו. אכזבה? כן, עד הפעם הבאה בה אורות בוהקים יפציעו בשמי מולדתו של הדוד סם, או שיימצאו איזה גור חתולים שנראה קצת מוזר. נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully