וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 תרמילאים ישראלים תקועים ללא מזון וציוד בנהר בבוליביה

7.11.2015 / 19:00

קבוצת הצעירים, שנמצאים בטיול לאחר שירותם הצבאי, נמצאת במקום כבר יותר מיממה. הם הצליחו ליצור קשר עם ישראל, וצוות חילוץ יצא לאתר אותם. מצבם טוב, אולם האוכל והציוד שהיה להם נסחף במים ויש חשש שיאלצו להישאר לילה נוסף ללא חימום

נהר הריו ורדה שבגבול בוליביה-ברזיל. tomzap.com, אתר רשמי
"מקווים שהם יחולצו בקרוב"/אתר רשמי, tomzap.com

תשעה תרמילאים ישראלים תקועים כבר יותר מיממה על גדת נהר הריו ורדה שבמזרח בוליביה, על גבול ברזיל. צוות חילוץ בוליביאני הפועל מטעם חברת החילוץ "מגנוס" הישראלית יצא אתמול בלילה (שישי) על מנת לחלץ אותם. הישראלים אמנם במצב טוב, אולם האוכל והציוד שהיה עימם על הרפסודה שעליה שטו נסחף במי הנהר, וכעת ישנה סכנה שיאלצו להעביר את הלילה ללא חימום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נעצר המחבל שביצע את הפיגוע שבו נפצע קשה חייל ליד חברון
התרסקות המטוס בסיני: רעש נשמע בתא הטייס רגעים לפני האסון
פרס ספד לחברו יצחק נבון: "נשיא אהוב שידע גם לעמוד על דעתו"

הנהר שבו שטו הישראלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה, המורכבת מצעירים שהשתחררו לאחרונה משירותם הצבאי, שטה על הרפסודה באזור המוכר למטיילים. בשל גשמים חזקים שירדו בימים האחרונים, הנהר עלה על גדותיו והרפסודה שעליה הייתה הקבוצה התהפכה. בעזרת מכשיר "מגנוס לוויני" התרמילאים הישראלים יצרו קשר עם נציגי "מגנוס", חברת החילוץ של חייק מגנוס, שנמצאים בישראל, וכעת צוות חילוץ מקומי בדרך אליהם. מבצע החילוץ עשוי להימשך כמה שעות ועדכון בנושא הועבר למשרד החוץ.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "יש איכון מלא של חבורת הישראלים, שנמצאים במצב טוב, וקיים קשר עימם באמצעות טלפון לוויני וכמובן עם המשפחות. צוות חילוץ קרקעי בדרכו אל הישראלים ומקווים כי יחולצו בשעות הקרובות. חברות הביטוח עובדות בשתפ ומשרד החוץ מלווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully