וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המחאות נגד הסכם השלום: גדר הוקמה ליד שגרירות ישראל בירדן

השלטונות בירדן חסמו בגדר את הכיכר שממול השגרירות הישראלית בבירה, בניסיון להתמודד עם ההפגנות נגד הסכם השלום עם ישראל הנערכות במקום. המפגינים זועמים: "מי שקיבל את ההחלטה לא עוקב אחרי פשעי הישות הציונית"

בניית גדר באזור השגרירות הישראלית בירדן. אתר "חברני, שימוש חד פעמי
"מסיבות ביטחוניות". בניית הגדר מול השגרירות/שימוש חד פעמי, אתר "חברני

שלטונות ירדן חסמו בגדר את אזור השגרירות הישראלית בעמאן, על רקע התגברות ההפגנות נגד ישראל הנערכות במקום – כך דיווח היום (שני) העיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" היוצא לאור בלונדון. בימים האחרונים הציבו פועלים גדר מברזל בגובה של יותר משני מטרים מסביב לכיכר מסגד אל-כאלותי שבבירה בעמאן. הכיכר היא הנקודה הקרובה ביותר לשגרירות ישראל שאליה יכולים להגיע אזרחים, ועל כן נערכות במקום לעתים קרובות הפגנות אנטי-ישראליות הקוראות לביטול הסכם השלום בין המדינות.

עוד בעולם:
פענוח הקופסה השחורה שנמצאה בסיני: "המטוס לא נפגע באוויר"
המורדים בסוריה הציבו שבויים בכלובים כמגנים אנושיים בפני מטוסים. תיעוד
להרוג בחירות ולא לנוח: ארדואן מסמן ניצחון, אך חוזר לאותן בעיות

בניית גדר באזור השגרירות הישראלית בירדן. אתר "חברני, שימוש חד פעמי
הרשויות מנסות להתמודד עם הפגנות סוערות נגד ישראל. בניית הגדר מול השגרירות/שימוש חד פעמי, אתר "חברני

מושל עמאן חאלד אבו זיד אישר כי הגדר נבנתה "מסיבות ביטחוניות", אך לא פירט. בניסיון להתמודד עם ההפגנות ושביתות המחאה הרבות של מתנגדי השלום עם ישראל שהתקיימו במקום, הטילו הרשויות בעמאן בחמש השנים האחרונות עוצר על הכיכר שאותו נימקו ב"שמירה על ביטחון המפגינים", אך הפעילים לא ויתרו ושבו וחזרו למקום. בכמה מהמקרים, התפתחו במקום הפגנות סוערות, שפוזרו בכוח בידי כוחות הביטחון. במהלך מבצע "צוק איתן" ארגנה תנועת "האחים המוסלמים" בירדן הפגנות בכיכר, שבמהלכן הוצתו דגלי ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בניית גדר באזור השגרירות הישראלית בירדן. אתר "חברני, שימוש חד פעמי
"כל רחוב מתאים למחאה נגד הישות הציונית". בניית הגדר מול השגרירות/שימוש חד פעמי, אתר "חברני

אחד הפעילים המרכזיים נגד ישראל, חאלד רמדאן, תקף את ההחלטה לחסום את הכיכר, ואמר כי השלטון בממלכה ממשיך להגביל את חופש הביטוי של האזרחים. "מי שקיבל את ההחלטה הזו כנראה לא עוקב אחר הפגיעות שמבצע הישות הציונית בירושלים ובמקומות הקדושים". רמדאן גם דחה את הסיבה שהציגו הרשויות לחסימה, וטען כי "אין שום סכנה ביטחונית למשתתפים בהפגנות במקום".

ההחלטה הובילה לזעם רב בקרב הגולשים ברשתות החברתיות, שהבטיחו להמשיך בפעולות המחאה נגד ישראל. אחד מהם כתב בפייסבוק: "כל כיכר, רחוב או סמטה מתאימים למחאה נגד האויב בציוני, נגד הסכם השלום ונגד הימצאותה בארצנו של שגרירות האויב הכובש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully