וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול לאור יום: עבריין נפצע אנושות בפיצוץ מכונית בחדרה

בשעה שהרחובות הומים אנשים, הופעל מטען חבלה שהוצמד לרכב יגואר יוקרתי ובו גבר בן 47 בכיכר המשטרה. הוא פונה עם פגיעה רב-מערכתית לבית החולים עם עוד 4 פצועים קל. הפצוע ריצה בעבר מאסר והחשד הוא שזה ניסיון חיסול. צפו בתיעוד מרגע הפיצוץ

עריכה: יאיר דניאל

גבר נפצע הבוקר (רביעי) באורח אנוש בפיצוץ שאירע במכוניתו בכיכר המשטרה בחדרה. האיש, בן ה-47, היה ככל הנראה לבדו במכונית היגואר שלו כשמטען שהוצמד לרכב התפוצץ. צוות מד"א פינה את האיש לבית החולים הלל יפה בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ועם סכנה לחייו. ארבעה בני אדם, עוברי אורח, נפגעו קל ופונו אף הם לטיפול. במקום ישנם גם כמה נפגעי חרדה. ההערכה היא שמדובר בניסיון חיסול.

ממידע ראשוני עולה כי הרכב שהתפוצץ הוא של עבריין מאזור חדרה, בעל עסק להמרת כספים. הוא נעצר בעבר על חלקו בכמה פרשות, בהן פרשת השחיתות בעיריית חדרה. הוא ריצה בעבר מאסר של עשרה חודשים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"לא יישארו פה יהודים": בצל גל הטרור - כ-80 עצורים בחשד להסתה בפייסבוק
פלסטינית בת 15 חמושה בסכינים נורתה כשניסתה לחדור להתנחלות יצהר
ביקור נדיר: אסד יצא מסוריה ונפגש עם פוטין במוסקבה

עד ראייה שישב בבית קפה סמוך למקום הפיצוץ סיפר: "שתינו קפה של בוקר ופתאום נשמע פיצוץ אדיר. הייתי בטוח שמדובר בפיגוע חבלני. הסתכלתי לכביש וראיתי רכב בוער וכמה אנשים שהיו מסביבו נפגעו. ברכב שכב אדם שנראה במצב קשה". הוא הוסיף כי מדובר במקום שבו עוברים אנשים רבים וכי בקלות היה יכול להיות אסון גדול. "יש פה בתי ספר ליד, קניון, וגם הכביש המרכזי לא רחוק. אני לא מבין איך עבריינים מעזים בימים אלה לפוצץ רכב על רקע פלילי".

פיצוץ מטען חבלה במכונית בכיכר המשטרה בחדרה  21 באוקטובר 2015. מד"א
הרכב התפרק מעוצמת הפיצוץ/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה נפצעו קל וכמה לקו בחרדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיצוץ אירע סמוך לתחנת המשטרה בעיר. "מחדרי שמעתי פיצוץ עז", העיד קצין בכיר בתחנה. "בתחילה סברתי שזה אירוע חבלני. רצתי רגלית לזירה, וראיתי רכב בוער ובתוכו אדם פצוע קשה שמלמל דברים לא ברורים. חילצנו אותו משם והעברנו אותו לידי מד"א".

פרמדיק מד"א אייל דרורי שהגיע למקום סיפר: "סמוך לכיכר ראינו רכב מפויח כשבמושב הנהג ישב גבר בשנות הארבעים עם פגיעה רב-מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותו כשהוא מונשם לבית החולים. ארבעה נפגעים באורח קל ומספר נפגעי חרדה שהיו בסמוך לרכב בזמן הפיצוץ טופלו במקום בידי צוותי מד"א הרבים שהגיעו למקום".

אזור הפיצוץ

כיכר המשטרה חדרה. גוגל מפס, עיבוד תמונה
כיכר המשטרה חדרה/עיבוד תמונה, גוגל מפס
  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully