וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ביחידת העילית של הזרוע הצבאית של חמאס נהרג בגבול עזה

17.10.2015 / 0:20

יחיא פרחאת בן ה-24, שהתגורר במחנה הפליטים שאטי שבצפון הרצועה, נורה למוות מאש צה"ל בסמוך לגדר המערכת, ייתכן שבמהלך פעילות צבאית. עד כה כל הפלסטינים שנהרגו במהומות בסמוך לגדר היו אזרחים

צילום: שי מכלוף

(עימותים בגבול הרצועה, השבוע)

לוחם פלסטיני ביחידת העילית של הזרוע הצבאית של חמאס, "א-נוחבה", נהרג אתמול (שישי) במהלך הפגנות במזרח רצועת עזה. שמו יחיא פרחאת, והוא התגורר במחנה הפליטים שאטי שבצפון הרצועה. על פי דיווחים פלסטיניים, פרחאת בן ה-24 נורה למוות מאש צה"ל בסמוך לגדר המערכת.

עד כה, כל הפלסטינים שנהרגו במהלך המהומות בסמוך לגדר המערכת היו אזרחים שלקחו חלק בהפרות סדר, אולם הפעם מדובר ככל הנראה באירוע שונה, וייתכן שפרחאת היה מעורב בפעילות צבאית או באיסוף מודיעין בעת ששהה באזור.

גל טרור - כותרות אחרונות:
בצה"ל יבדקו: כיצד התמודדה הרשות הפלסטינית עם הצתת קבר יוסף?
"מפה יצא המפגע הבא": החנות ביפו שמוכרת גרזנים ב-5 שקלים
חייל נפצע בינוני בפיגוע דקירה ליד חברון; המחבל התחזה לעיתונאי - וחוסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייתכן שעסק בפעילות צבאית בגבול רצועת עזה. פרחאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד הבריאות הפלסטיני מסר אתמול כי מהבוקר נהרגו שלושה פלסטינים ו-50 נפצעו במהלך הפרות סדר. שניים מהם נהרגו בגבול רצועת עזה ופלסטיני נוסף נהרג ליד בית פוריק, הסמוך להתנחלות איתמר שבשומרון. המשרד הוסיף כי מראשית ההסלמה נהרגו 37 פלסטינים במהלך עימותים עם כוחות הביטחון.

אתמול בבוקר נשא סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הניה, נאום משודר וקרא לפלסטינים "להמשיך בכל המרץ באינתיפאדה" נגד ישראל. הניה, השוהה באיסטנבול שבטורקיה, אמר כי הפיגועים הבודדים הרבים שבשבועות האחרונים מבטאים את הרצון של העם הפלסטיני, ומוכיחים כי האינתיפאדה עוד צפויה להתגבר ולהתרחב. "לכיבוש אין עתיד על אדמת פלסטין. אנחנו ניכנס למסגד אל-אקצא כמנצחים", אמר.

(עדכון ראשון: 19:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully