וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח לאור יום": כלב הוטבע למוות בחוף ים בנתניה

שלומי גבאי

17.8.2015 / 11:01

המשטרה מחפשת אחרי גבר כבן 30, החשוד שהטביע כלב בחוף ארגמן בעיר. אסף ברזינגר, חובש בחוף שדיווח על האירוע: "לא ניתן היה להציל את הכלב. אני לא מצליח לעצור את הדמעות כשאני חושב על זה"

כלב הוטבע בחוף ארגמן בנתניה.. יקיר קרשביץ, מערכת וואלה! NEWS
"איך אפשר לעשות דבר כזה לבעל חיים?". הכלב שהוטבע אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יקיר קרשביץ

המשטרה מחפשת אחרי אדם החשוד שהטביע אתמול (ראשון) למוות כלב בחוף הארגמן בנתניה. אתמול, בשעות הבוקר, הגיעה אישה למרפאה בחוף וסיפרה כי הבחינה באדם שעטף כלב בשקית ניילון וניסה להטביעו בין הסלעים. אסף ברזינגר, המשמש חובש בחוף הים, הגיע לאזור שעליו דיווחה האישה, שם הבחין באם ובתה שסיפרו כי גבר בשנות ה-30 לחייו נמלט מהמקום לאחר שהטביע כלב במים. לטענתן, הוא לא נענה לקריאות שלהן לחדול ממעשיו ואף דרש מהן לא להתקרב אליו. אל המקום הוזעקה המשטרה, אך היא לא הצליחה לאתר את החשוד בתום סריקות באזור. בהמשך היום מצאה המשטרה את בעלי הכלב באמצעות השבב שהיה בו, לאחר שגופת הכלב הועברה לניתוח פתולוגי בבית דגן. טרם ברור אם בעל הכלב הוא אותו אדם אשר חשוד בהטבעה האכזרית.

"הבחנתי בכלב צף במים ונסחף דרומה, לאחר ששמעתי את דברי האם והבת התקשרתי מיד למשטרה ולעירייה שהגיעו במהרה", סיפר החובש. "לא ניתן היה להציל את הכלב. אני מזועזע. איך בן אדם יכול לעשות דבר כזה לבעל חיים? עד עכשיו לא התאוששתי מהמראה המזעזע. זה רצח לאור יום".

לדבריו, הכלב נפלט מהמים לחוף, כמאה מטרים מדרום לנקודה שבה הוטבע. "אני רגיל לראות מקרים קשים מתוקף היותי חובש שנקלע לזירות קשות, אבל המקרה הזה קשה מאוד", הוסיף. "לא הצלחתי לעצום עין ולהירדם מאתמול. אני בעצמי מגדל כלב ולא מבין איך מסוגלים לעשות דבר כזה. אני לא מצליח לעצור את הדמעות בכל פעם שאני נזכר בזה".

ממשטרת מרחב השרון נמסר: "שוטרים שהגיעו למקום סייעו במאמצי ההחייאה לכלב ופתחו בחקירה לאיתור בעליו ונסיבות האירוע. אנו קוראים לבעל הכלב לסור לתחנת המשטרה".

עוד בוואלה!NEWS
משפחות האסירים למשפחת מנגיסטו: "הלוואי שיהיו חילופי שבויים"
בחום של כמעט 40 מעלות: הנשים שצמות למען השלום
"המחבל שדקר חייל בצומת תפוח שוחרר יום קודם ממעצר ברשות"

אסף ברזינגר עם הכלב הוטבע בחוף ארגמן בנתניה. יקיר קרשביץ, מערכת וואלה! NEWS
אסף ברזינגר עם גופת הכלב/מערכת וואלה! NEWS, יקיר קרשביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully