וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל שמשגע את הרשת: בלעה בלון באורך 1.20 מ' - ונשארה בחיים

6.8.2015 / 10:45

איך לעזאזל היא עושה את זה? בסרטון שכובש אט אט את הרשת נראית אישה בולעת בלון באורך מטר ו-20 סנטימטרים מבלי לפוצץ אותו. התגובות השוביניסטיות לא איחרו לבוא, "נראה אותה מתמודדת עם הבלון שלי"

צילום חובבים, פייסבוק

תרשו לנו להתעלם מהקונוטציה המינית המאוד ברורה שמגיעה עם הסרטון הזה ולהתעסק פשוטו כמשמעו במה שאנחנו רואים: האישה האלמונית שבסרטון הפכה לסנסציה ברשת בזכות הכשרון המיוחד שלה - היכולת לבלוע בלון ארוך במיוחד בלי למצמץ אפילו - ולהשאירו מנופח בקיבתה.

הסרטון שמצליח לעורר את רפלקס ההקאה היחסית גבוה שלנו פורסם בפייסבוק רק השבוע וכבר צבר אלפי צפיות - וזאת רק ההתחלה אם אתם שואלים אותנו. בקטע נראית האישה עומדת במסעדה ומכניסה לגרונה בלון באורך מטר ו-20 סנטימטרים כאילו זה הדבר הכי ברור מאליו. מעניין היה לראות איך היא הייתה מגיבה אם הוא היה מתפוצץ לה בבטן - אבל אולי טוב שהקטע הזה נחסך מאיתנו.

תרגיל הבלון שמשגע את הרשת. תמונות גולשים
עושה את הבלתי יאומן/תמונות גולשים

בחיפוש קצר שערכנו גילינו שיש מי שעשתה את הטריק הזה קודם והצליחה לבלוע בלון ארוך במיוחד - אך בניגוד לזאת - פוצצה אותו רגע לפני שהכניסה את כולו לפיה והוציאה אותו חזרה בשלמותו. אנחנו נאלצים לצנזר את תגובות הגולשים לסרטונים האלה מהסיבות הברורות.

עוד באותו נושא

שידור חי או מתיחה? הקוסמים שעבדו על מדינה שלמה

לכתבה המלאה

זאת שעשתה את זה קודם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully