וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמחה מהולה בעצב": חתונה ראשונה באולם "עדיה" מאז האסון

רועי שרוני

9.7.2015 / 21:30

שבועיים אחרי שגוף התאורה באולם קרס והוביל למותה של אביבה חיון ולפציעת עשרות - ב"עדיה" ערכו חתונה ראשונה. זאת, לאחר שבית המשפט הסיר את ההחלטה המורה על סגירת האולם. "שמחה מהולה בעצב"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

רק שבועיים חלפו מאז אירע האסון באולם השמחות "עדיה" שביבנה, ובאולם כבר חוזרים לשגרה. הערב (חמישי) לראשונה מאז נפילת גשר התאורה במהלך אירוע, התקיימה חתונה ראשונה. "אנחנו מצויים בזמנים לא פשוטים", אמרה עו"ד רעות שדה המייצגת את האולם. "קרה פה אסון והיום לבקשת החתן והכלה אנחנו מקיימים את החתונה שנקבעה מבעוד מועד. האולם עומד כרגע בכל הדרישות לפתיחת עסק והתקבל רישיון עסק כדין".

יפה תייר, אימו של ניב בן ה-25, שחתונתו נערכה הערב באולם הסמוך לזה שבו קרס גוף התאורה סיפרה לוואלה!NEWS: "זו שמחה מהולה בעצב, אנחנו משתתפים בצערם של המשפחה אך החלטנו ללכת עם הזוג שכל כך רצו לעשות את האירוע פה".

לדבריה של תייר, "באותו הערב היינו המומים כמו כולם ואמרנו, 'מזל שזה לא קרה אצלנו'. אנחנו, ההורים, רצינו לבטל את החתונה ולא היינו בעד לעשות כאן אבל אחרי שהזוג התעקש החלטנו שכן". בני הזוג והוריהם מודעים לכך שישנם אורחים שהחליטו לא להגיע לאירוע בשל החשש. "אם ההרגשה שלהם היא כזו אנחנו לא יכולים לשכנע אותם".

עוד בוואלה!NEWS:
"החיילים חשבו שמנגיסטו סודאני": הכשלים שהובילו להסתננות לעזה
אין עדיין הסכם עם איראן; קרי: "לא יאיצו בנו, אך לא נחכה לעד"
תיעוד: פקח נדרס למוות על ידי מבריח ביצים בדרום הר חברון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאחר בדיקות מקיפות שנעשו נמצא כי האולם תקין". גוף התאורה שקרס באולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הערב הזה מהול בעצב עמוק ואנחנו לא שוכחים לרגע את האירוע המצער והכואב", אמר עו"ד אבי חימי המייצג את האולם. "אך יחד עם זאת, זהו יום של שמחה גדולה משום שהאולם החל לפעול. לאחר בדיקות מקיפות שנעשו נמצא כי האולם תקין וכל אורח זוכה למנת ביטחון מלאה".

מוקדם יותר הבוקר התקבלה ההחלטה בבית משפט השלום ברחובות להסיר את המניעה השיפוטית המורה על סגירת אולם האירועים. "אני מקבלת את הבקשה ומורה על ביטול המניעה השיפוטית מהפעלת העסק", אמרה השופטת רנה הירש והוסיפה: "המשטרה הסירה את צו הסגירה שניתן מטעמה לאחר שהתקבלו האישורים הנדרשים ממהנדס אזרחי ומהנדס בטיחות. כמו כן, עיריית יבנה נתנה היתר זמני לניהול העסק, לאחר שניתנו אישורי המשטרה ומשרד הבריאות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אולם עדיה, יבנה. אבי כהן
המקום יחזור לפעילות עם רישיון עסק זמני לשלושה חודשים. אולם עדיה/אבי כהן

עו"ד רעות שדה אמרה לוואלה!NEWS כי המקום יחזור לפעילות עם רישיון עסק זמני לשלושה חודשים. "משטרת ישראל הסירה את צו הסגירה המנהלי וכעת ניתן רישיון עסק זמני. הוא זמני מאחר שאישור משרד הבריאות מותנה בלקיחת דגימות מזון בזמן שהמקום פעיל ומשום שהמקום היה סגור, ניתן לשם כך רישיון זמני".

דובר עיריית יבנה אריאל הלר מסר: "לאולם 'עדיה' ניתן אתמול רישיון עסק זמני לשלושה חודשים, זאת לאחר שהמשטרה הסירה את צו הסגירה. לבקשת המשטרה וכתנאי מטעמה, נדרש היה עדיין אישור בית המשפט לביטול החלטה שיפוטית האוסרת את הפעלת העסק. גם אישור זה התקבל על ידי בית המשפט".

לפני כשבועיים נישאו באולם השמחות הזוג מור וקרין לוי כאשר במהלך הערב גוף התאורה שהוצב במרכז האולם קרס, וגרם לפציעתם של כ-20 אורחים ולמותה של אביבה חיון, בת 54 ממושב עזר שבדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully