וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף מקדונלד'ס בבירה נסגר: "העובדים הערבים חששו מתקיפה"

7.7.2015 / 17:25

הסניף בשכונת בית הכרם שבירושלים נסגר לאחרונה במהלך האימונים של בית"ר ירושלים, לאחר שהתקבל במשטרה מידע על כך שהאוהדים מתכננים לתקוף את העובדים הערבים. "אנחנו שמחים שהיה מדובר בהתראות שווא"

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: ליאור קירשנר

סניף מקדונלד'ס בשכונת בית הכרם שבירושלים נסגר לפחות פעמיים בתקופה האחרונה למשך כשעה, בעת אימוניה של קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים ושל הקבוצה הבוגרת, בעקבות חשש מפני תקיפת עובדיו הערבים של הסניף. לוואלה!NEWS נודע כי בסניף התקבל מידע מודיעיני, שלפיו אוהדי הקבוצה מתכננים להגיע לסניף ולתקוף את העובדים הערבים, כפי שעשו לפני כשנתיים כמה אוהדים בתום אחד האימונים.

"הגעתי לסניף וגיליתי שהוא סגור", סיפר תושב השכונה. "כששאלתי למה הוא סגור באמצע היום, נאמר לי שזה בגלל האימונים של בית"ר ירושלים ושהם חוששים שהאוהדים עלולים להכות את העובדים בסניף". במקדונלד'ס הבהירו כי המשטרה התריעה על כך שאוהדי בית"ר עלולים להגיע לסניף, לפרוץ אליו ולהכות את העובדים, אולם כיוון שלא קרה דבר, הסניף יישאר פתוח.

עוד בוואלה חדשות:
שיאן תלונות הציבור ב-2014: המוסד לביטוח הלאומי
בכיר לשעבר בשב"כ: "אנשי חינוך ידעו על התמיכה בדאעש ולא פעלו"
הסב שתמונתו רוססה בדם: אני לא רוצה נקמה; המרסס: זו אומנות

אימון בכורה בית"ר ירושלים. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
אוהדים באימון הפתיחה של בית"ר ירושלים, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים בחודש יולי 2013 הפך למפגן אלימות של חלק מ-2,000 האוהדים שהגיעו לעודד את השחקנים. אוהדים רבים הגיעו למרכז המסחרי הסמוך למתחם האימונים וצעקו "מוות לערבים". כשאחד העובדים הערבים בסניף יצא, פנה אליו אחד האוהדים ושאל אותו אם הוא ערבי. כשזה השיב בחיוב, החלו לצעוק לעברו, "יש פה ערבי" רדפו אחריו והחלו להכותו.

מהנהלת מקדונלד'ס נמסר בתגובה: "אנו שמחים שהיה מדובר בהתראות שווא ונמנעה אלימות. הסניף בעין כרם פתוח כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully