וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הילדה שעמדה בגבורה מול השנאה ריגשה את הרשת

2.7.2015 / 9:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יוון נכנסת היום ליומה השני כמדינה חדלת פירעון והייאוש בקרב התושבים נמשך. ראש ממשלת יוון ציפראס אמר אמש כי תוצאות משאל העם על אישור ההצעה שהגישו בעלי החוב של הממשלה באתונה, לא ישפיעו על הישארות המדינה בגוש האירו.

צבא מצרים הודיע אמש כי בקרבות שפרצו בחצי האי סיני בשל מתקפת הטרור המשולבת של ארגון "המדינה האיסלאמית נהרגו יותר ממאה לוחמים חמושים. עוד הודיע הצבא כי לא יפסיק את המבצע עד שסיני תנוקה מטרור.

שמונה חודשים לאחר פיזור הכנסת ה-19, הגיש אתמול חבר הכנסת בני בגין מחדש את הצעת חוק הלאום בגרסה מרוככת. ההצעה מתבססת על הצעה זהה שהוגשה על ידי יש עתיד, וכעת נותר לראות מה יעשו מפלגות האופוזיציה.

ילדה בת שש תפסה כותרות ולבבות ברחבי העולם: בסרטון שהפך לוויראלי נראות חגיגות של הקהילה הגאה באוהיו שבארצות הברית אחרי האישור שנתן בית המשפט העליון לנישואים חד-מיניים. בסרטון נראית הילדה עומדת בשקט עם דגל הגאווה מול קבוצת מפגינים שהתנגדה לאישור. הסרטון זכה עד כה ליותר משני מיליון צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully