וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעולם הפשע: עשרות עצורים ב-40 פרשות שונות

בגל המעצרים הגדול ביותר בשנים האחרונות נעצרו יותר מ-50 חברים בארגוני פשיעה, ובהם ראשי ארגונים, החשודים בשורת מעשי רצח וניסיונות חיסול שזעזעו את המדינה לאורך יותר מעשור. "פתרנו כמעט את כל התעלומות"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

פרשה גדולה נחשפת: יותר מ-50 חשודים, חברים בארגוני פשיעה ובהם ראשי ארגונים ובכירים נוספים, נעצרו הבוקר (שני) במסגרת מבצע רחב היקף של המשטרה. גל המעצרים, הגדול ביותר בשנים האחרונות, בא כחלק מפענוח של כ-40 פרשות מ-12 השנים האחרונות, ובהן מעשי רצח, ניסיונות חיסול ועבירות חמורות נוספות.

מבצע המעצרים התאפשר בעקבות חקירה ממושכת שניהלו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל). השתתפו בו מאות שוטרים מלהב 433, מהיחידה המרכזית של מחוז תל אביב וכן לוחמי יחידות מיוחדות של המשטרה.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
רוזנשטיין התלונן: רות דוד גייסה נגדי עדי מדינה בדרך לא-כשרה
חשד: בן 60 הרעיל את חברתו וביים את מותה כמוות טבעי
חשד: הדיחה נערה בת 15 לזנות בביתה בירושלים

ראש ארגון הפשע שאנשיו נעצרו במסגרת הפרשה החמורה. אבי כהן
אחד מראשי ארגוני הפשע שאנשיהם נעצרו/אבי כהן

החשודים נחקרים משעות הבוקר בכמה יחידות שונות של המשטרה באזור המרכז ובמשרדי להב 433. בכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרם של רוב העצורים הלילה או מחר בבוקר. על מרבית פרטי החקירה מוטל בשלב זה צו איסור פרסום, אולם גורמים במשטרה ובעולם הפשע סבורים כי מדובר באחד הפענוחים הגדולים שהיו בשנים האחרונות, שבמסגרתו, באמצעות מידע מודיעיני חדש שהגיע לידי המשטרה, התאפשר מעצרם של גורמים בכירים בעולם הפשע. "הצלחנו לפתור כמעט את כל התעלומות", אמר גורם במשטרה.

גורם בכיר במשטרת מחוז תל אביב מסר לוואלה!NEWS כי מדובר בפעולה אסטרטגית של המשטרה, וכי מלבד תרומת גל המעצרים לחקירה של 40 פרשות שונות, הוא אף עשוי לקדם שורה של פרשות שטרם פוענחו, ובהן פשע חמור ביותר שבוצע לפני כמה שנים וטרם פוענח.

עו"ד שרון נהרי, המייצג חלק מהחשודים שנעצרו, מסר בתגובה: "נגיב בבית המשפט". גם בא כוחם של חשוד נוסף, עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, מסרו: "נתייחס לשאלת המעצר ולהמשכו במהלך הדיון שייערך בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully