וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט סוף טרגי": בן 8 התגלה בשיקוף מזוודות במרוקו

הילד התגלה במזוודתה של צעירה בת 19 במעבר הגבול שבין המדינה לספרד. ככל הנראה, שולם לה סכום גדול על מנת לבצע את העברתו. כשנפתחה המזוודה, אמר לנוכחים בצרפתית: "שלום, קוראים לי אבו"

ילד בן 8 נמצא בתוך מזוודה בגבול שבין מרוקו לספרד, מאי 2015. רויטרס
הילד כפי שנראה בשיקוף המזוודה/רויטרס

פקידי המכס בגבול שבין מרוקו וספרד אמנם רגילים להברחות בגבול, אולם הם לא ציפו אתמול (חמישי) לגלות בשיקוף כי צעירה בת 19 ניסתה להבריח ילד בן שמונה בתוך המזוודה שלה. המזוודה נלקחה לסריקה לאחר שהתעורר חשדם של אנשי הביטחון כי האישה מבריחה סמים בשל הבעת פניה הלחוצה כשעברה לידם.

מיד עם הכנסת המזוודה לסריקה, נראה הילד בתצוגה כשהוא מכורבל בתנוחה עוברית ואנשי הביטחון הוציאו אותו ממנה. כשהוציא ראשו מהמזוודה, פנה לאנשים סביבו ואמר בצרפתית: "שלום, קוראים לי אבו". לדברי עובדי המעבר, הילד יכול היה להיחנק למוות בעודו חוצה את הגבול לספרד בתוך המזוודה. "זה יכול היה להיות סוף טרגי", אמר איש המשמר האזרחי.

עוד ידיעות מהעולם:
פקיסטן: שגרירי נורווגיה והפיליפינים נהרגו בהתרסקות מסוק
קמרון על הניצחון בבחירות: "מקווה להקים ממשלה בימים הקרובים"
ברוב מוחץ: הסנאט אישר חוק לפיקוח על הסכם הגרעין עם איראן

ילד בן 8 נמצא בתוך מזוודה בגבול שבין מרוקו לספרד, מאי 2015. רויטרס
אדם החשוד כאביו, תושב חוף השנהב, נעצר ונחקר/רויטרס

הילד טופל במקום על ידי הצלב האדום ונלקח למשמורת של שירותי הרווחה המקומיים. במשטרה מאמינים כי הצעירה בת 19 קיבלה סכום כסף גדול על מנת להבריח אותו. כמו כן, השוטרים עצרו גבר שמוצאו בחוף השנהב אשר הם מאמינים כי הוא אביו של הילד, והם ממשיכים לחקור את נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully