וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נפלה בשטח פתוח בשער הנגב; אין נפגעים ולא נגרם נזק

אזעקה נשמעה באזור שדרות וביישובי האזור קודם לנפילה. על פי גורם צבאי, הרקטה שוגרה מאזור בית חאנון שבצפון הרצועה, ולא ברור מי אחראי לירי. גורם ביטחוני: "לא נראה שחמאס היה מעורב בשיגור"

צילום מסך

רקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה הערב (חמישי) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב ואותרה שעות אחדות לאחר מכן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. קודם לנפילה נשמעה אזעקה בשדרות וביישובי האזור.

גורם צבאי מסר בתגובה לאירוע: "נעשות בדיקות מול מערכות האיכון וגורמים מקצועיים בפיקוד דרום מנסים להבין מה פשר האזעקות. נכון לעכשיו, אין תשובה חד-משמעית לסיבה". גורם צבאי נוסף מסר כי השיגור בוצע מאזור בית חאנון שבצפון הרצועה, אך לא ברור מי אחראי לשיגור.

גורם ביטחוני מסר: "ממידע ראשוני שנבדק, היו שלושה שיגורים. אחד נפל בשטח ישראל. למרות העובדה שהיום זה יום הנכבא, לא נראה שחמאס היה מעורב בשיגור. יש לא מעט גופים שמאתגרים אותו היום ברצועת עזה, בין היתר ניצני דעאש בעזה. בשלב זה אנו בודקים מי אחראי".

עוד בוואלה חדשות
נתניהו בטקס פרסי ישראל: "לשקף את מגוון הזרמים בחברה"
"חבל שהיא קיימת": אופקים כבר בת 60, אך ממשיכה לגסוס

סריקות אחרי נפילת רקטה במועצה האזורית שער הנגב, 23 באפריל 2015. שי מכלוף
סריקות אחרי הרקטה, הערב/שי מכלוף

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' מסר בתגובה: "אזעקה נשמעה בכמה מיישובי המועצה ונשמע פיצוץ. אין נפגעים בנפש או ברכוש. אנו נמצאים בקשר הדוק עם כוחות הביטחון. כרגע לא ידוע על מיקום הנפילה. אנו סומכים על צה"ל שידע להגיב על מנת לשמור על השקט בדרום ולא יאפשר ירי אקראי".

אם אכן התפוצצה הרקטה בשטח ישראל, תהיה זאת הפעם הראשונה מאז נובמבר שמזוהה נפילה והשלישית מאז תום מבצע "צוק איתן" לפני כשמונה חודשים. הרקטה נפלה בשטח המועצה האזורית אשכול, אולם לפני הפגיעה לא נשמעה אזעקת "צבע אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully