וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הסתירה מעצר של שוטר בחשד לעבירות פדופיליה

29.3.2015 / 21:41

שוטר בדרגת רס"ב, המשרת ביחידה יוקרתית, נעצר בשבוע שעבר לאחר שתועד מקיים שיחה בעלת אופי מיני עם סוכנת משטרתית שהתחזתה לנערה בת 13. עם זאת, המשטרה לא דיווחה על דבר עיסוקו. "אין סיבה שנשחיר שוב את שמה של המשטרה"

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

שוטר בדרגת רב-סמל בכיר (רס"ב) המשרת באחת היחידות היוקרתיות של המטה הארצי בירושלים, נעצר בשבוע שעבר על ידי בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב וחוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לאחר שקיים שיחות בעלות אופי מיני עם קטינה. במשטרה חושדים כי השוטר ניסה לקיים שיחות דומות עם קטינות נוספות. יחד עמו נעצרו עוד עשרה חשודים שהופללו על ידי סוכנת משטרתית, שהציגה את עצמה ברשת כנערה בת 13. עם זאת, בהודעה לתקשורת שפרסמה המשטרה הושמט פרט עיסוקו של השוטר, וזאת על אף שמעורבותו הפלילית בפרשה לכאורה הייתה החמורה ביותר.

ראיון עם יוחנן דנינו. עומר מירון, מערכת וואלה!
טען כי הארגון פועל בשקיפות, אך במשטרה הסתירו את דבר המעצר מהציבור. דנינו/מערכת וואלה!, עומר מירון

בסוף השבוע נעצרו 11 החשודים, בהם השוטר, שהועבר מיד לאחר מכן לידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בניגוד לטענת המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, כי הארגון בראשון פועל בשקיפות, העדיפו במשטרה להסתיר את דבר מעצרו של השוטר מידי הציבור. גורם במשטרה התייחס לנושא ואמר לוואלה חדשות כי "אין סיבה שנשחיר שוב את שמה של המשטרה, ולכן לא פרסמנו את מקצועו של החשוד".

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום על הארכת מעצרו של השוטר עד יום שלישי. השופט ירון גת נענה לבקשת פרקליטו של השוטר ואסר לפרסם את שמו.

לקריאה נוספת:
ילד בן שש נפל מגובה 7 מטרים בצפון; מצבו בינוני
הדולרים, ההקלטות והמתקשרת: המשפט הדרמטי של אולמרט מגיע להכרעה
"אף אחד לא שם לב": דורון נפצעה קשה במסיבה, ו"נותרה שרועה"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully