וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים כמרקחה: תיירים צילמו סרט פורנו ליד הפירמידות בגיזה

בסרט נראית צעירה רוסיה חושפת את שדיה ומבצעת מין אוראלי בגבר לעיני המצלמה. הוא צולם באזור שסגור לכניסת תיירים, מה שהוביל לפתיחת חקירה ממשלתית בנושא. "הסרט צולם לאור יום ובידיעת האחראים על המקום"

עריכה: יאיר דניאל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרט פורנוגרפי שצולם על רקע הפירמידות של גיזה מעורר בימים האחרונים סערה במצרים ואף הוביל את הממשלה לפתוח בחקירה - כך דיווחו כלי התקשורת במדינה. בסרטון נראית תיירת בת 23 ממוצא רוסי כשהיא חושפת את שדיה ואף מבצעת מין אוראלי לעיני המצלמה. הווידיאו צולם, לדברי הרשויות, באזור שאסור לכניסת תיירים, מה שמעלה את החשש שהתיירים נתנו שוחד לפקידי ממשל.

"תיירים צילמו שורה של סצנות בוטות באופן בלתי-חוקי בבית הקברות בגיזה בזמן שביקרו באתר", הודיע שר העתיקות של מצרים, ממדוח אל-דמאטי, שאישר כי נפתחה חקירה בנושא. הוא הוסיף כי אמצעי אבטחה יותקנו בחודשים הקרובים באזור כדי למנוע תקריות דומות.

"הסרט צולם לאור יום ובידיעת הגורמים שאחראים על המקום", אמר המתאם מטעם ארגון החזית להגנה על העתיקות. הוא הוסיף כי בווידיאו ניתן לראות את חברת הטיולים ולזהות את המדריך שליווה את שני התיירים.

עוד בוואלה חדשות:
ביחד נגד איראן, אבל שאף אחד לא יגלה
"אנחנו בחרדה": הטיולים נמשכים, אך האם המורים מוגנים?
"סעי יא מפגרת": איומים וקללות בגינת המשחקים ולעיני ילדים בראשל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אפילו אתרי הנופש שלנו טובים יותר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון, שהועלה לשלושה אתרי אינטרנט שונים, נראים השחקנים מקללים ומקטרים על כך שהם נאלצים לבקר באתרים היסטוריים. "זה מסריח", אומרת כוכבת הסרטון על הפירמידות. "על מה יש להסתכל? אפילו אתרי הנופש שלנו טובים יותר". הגבר, שמצלם את הסרטון ומאוחר יותר מבצעת בו כוכבת הסרט מין אוראלי, מוסיף: "אני שונא את הפירמידות המזדיינות. הייתי רוצה שהן יושמדו".

הסרטון המדובר הוא חלק משורה של קטעי וידיאו שצילמו השניים במקומות שונים במצרים שבהם הם נראים מבצעים אקטים מיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלוואי שהפירמידות יושמדו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully