וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל הקטנה אושפזה במצב קשה מאוד: "לא חלמנו שנגיע לפה שוב"

17.2.2015 / 13:01

הילדה בת ה-4, שנפצעה אנושות מיידוי אבנים בשומרון לפני כשנתיים, אושפזה בבית החולים שניידר בפתח תקווה במצב קשה מאוד בשל דלקת ריאות. הרופאים נלחמים על חייה. אמה: "כולי תפילה שנראה נס כמו בפעם הקודמת"

צילום: באדיבות המשפחה, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק

אדל ביטון בת הארבע, שנפצעה לפני כשנתיים באורח אנוש מיידוי אבנים בשומרון, אושפזה השבוע בבית החולים שניידר שבפתח תקווה כשהיא סובלת מדלקת ריאות. היום (שלישי) חלה הידרדרות במצבה, המוגדר קשה מאוד, והרופאים נלחמים על חייה. מבית החולים נמסר כי בילדים הסובלים מפציעות כמו אלה של ביטון, ההחלמה ממחלה כמו דלקת ריאות היא קשה ומורכבת במיוחד.

"לצערנו הרב, המצב לא פשוט. אלו שעות קשות. לא חלמנו שנגיע לפה שוב", אמרה בצהריים אמה של אדל, אדווה, בהצהרה שנתנה לתקשורת מבית החולים. "יש דברים שהם לא בשליטתינו ולא בכוחותינו. אני מתפללת לבורא עולם שכל מה שהוא מחליט יהיה לטובה. כולי תפילה שנראה נס כמו בפעם הקודמת".

"הרופאים עושים כמיטב יכולתם, ואנחנו מחזקים את ידם", הוסיפה האם. "אני מרגישה שהילדה הזאת היא כבר לא רק שלי, היא של כולם. אין אחד שלא מתפלל למענה ועושה למענה. היא מקסימה ונלחמת כמו נמרה. יש בה נשמה ענקית".

עוד בנושא:
"מתגעגעת לשגרה": אמה של אדל ביטון שוב בהריון
בית המשפט: הילדה אדל ביטון תישאר בבית החולים
קמפיין באירופה: לשחרר הנערים שפצעו את אדל הקטנה

אדל ביטון, שנפצעה אנושות בפיגוע, יחד עם אחיה התינוק. באדיבות המשפחה
אדל ביטון יחד עם אחיה התינוק בן החמישה חודשים/באדיבות המשפחה

האירוע שבו נפצעה ביטון אירע במרץ 2013. פלסטינים יידו אבנים לעבר כלי הרכב שבו נסעה עם משפחתה בכביש 5, בסמוך לאריאל. מלבדה, אמה ושתי אחיותיה נפצעו באורח קל עד בינוני. יממה לאחר מכן עצרו חיילי צה"ל עשרה פלסטינים, תושבי הכפרים כיפל חרת' וחרס, בחשד למעורבות ביידוי האבנים.

לאחר האירוע אושפזה ביטון בבית החולים שניידר, ובהמשך הועברה לשיקום בבית החולים לוינשטיין שברעננה. באפריל 2014 הודיע המוסד למשפחה כי הטיפול בה הסתיים, וכי על הילדה לשוב לביתה. המשפחה ערערה על ההחלטה לבית המשפט השלום בכפר סבא, בטענה שביתה אינו מונגש כראוי למגבלות הסיעודיות של בתם. בית המשפט קיבל את עמדת המשפחה וקבע כי על בית החולים לאפשר לה להישאר בין כתליו.

(עדכון ראשון: 12:00)

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully