וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הונו 2 ישראלים קבוצת כדורגל בצרפת ב-800 אלף אירו

15.2.2015 / 13:32

רוברט בלאחסן וטוני בלאייש מואשמים שהיו חלק מרשת שהוציאה במרמה מיליוני אירו מחברות צרפתיות ודבר חשיפתה פורסם לראשונה בוואלה. בין היתר, הם נאשמים שהתחזו לסוכני שחקן כדורגל שהיה אמור להגיע למארסיי וקיבלו במרמה את הסכום

אנדרה אייוו שחקן מארסיי. רויטרס
אנדרה אייוו , שחקן מארסיי/רויטרס

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד רוברט בלאחסן בן ה-50 וטוני בלאייש בן ה-34 בגין הונאת חברות וגופים פיננסיים בצרפת. בלאחסן, תושב הרצליה, ובלאייש, תושב תל אביב, נחשבים לחלק מרשת ישראלית שהוציאה במרמה מיליוני אירו מחברות צרפתיות ודבר חשיפתה פורסם לראשונה בוואלה חדשות. בין היתר, השניים נאשמים שהצליחו להוציא 800 אלף אירו במרמה מקבוצת הכדורגל הצרפתית מארסיי. הם נאשמים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עשיית פעולה ברכוש אסור, התחזות כאדם אחר, השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט.

בתום חקירה של היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד השניים. כתב האישום מתאר כיצד השניים התחזו לנותני שירות לחברות והגישו חשבונות פיקטיביות שבאמצעותן רימו את החברות וגנבו את הכספים. על פי כתב האישום, השניים הציגו את עצמם בפני קבוצת הפאר הצרפתית כסוכניו של שחקן שהיה אמור להירכש על ידיה.

עוד בוואלה חדשות
"חיזבאללה-לנד" בסוריה: כך מעצב נסראללה את הסדר האזורי החדש
65 דקות לתל אביב, אבל העיקר שכולם מרוצים
מכות והשפלה: השוטר, קצין החקירות והרומן עם השחקנית

השניים נאשמים שלחו באמצעות הדואר האלקטרוני חשבונית פיקטיבית על סך 800 אלף אירו, והמועדון העביר את הסכום בהעברה בנקים לחשבון בנק מיוחד שפתחו שני הנאשמים לצורך התרמית. השניים נעלמו אחרי העברת הסכום והשחקן, כמובן, לא הופיע.

הפרשה נחשפה על ידי חוקרי היאחב"ל, שבמשך תקופה ארוכה חקרו את המקרה באופן סמוי, בשיתוף פעולה עם חטיבת המודיעין, יחידת הסייבר בלהב 433, רשות המסים וחוקרים ממשטרת צרפת. מעצרם של שבעה חשודים בפרשה פורסם לראשונה בוואלה חדשות והתבצע בעקבות בקשת ממשלת צרפת.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully