וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרה נתניהו לקחה פדיון מבקבוקי מעון ראש הממשלה"

לפי דיווח בעיתון "הארץ", רעייתו של ראש הממשלה לקחה לכיסה במהלך ארבע השנים האחרונות אלפי שקלים מפדיון של בקבוקים ריקים, רכוש המדינה. לפני כשנתיים השיב הזוג נתניהו למדינה 4,000 שקלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ממריאים לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקחה לכיסה במהלך ארבע השנים האחרונות אלפי שקלים מפדיון של בקבוקים ריקים, רכוש המדינה, אשר הוחזרו בהוראתה לכמה מרכולים בירושלים – כך דווח הבוקר (חמישי) בעיתון "הארץ". לפי הדיווח, לפני קרוב לשנתיים השיב הזוג נתניהו למדינה 4,000 שקלים, לפי אומדן של אלף שקלים בשנה.

עוד לפי "הארץ", מני נפתלי, מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, שהגיש לאחרונה תביעת פיצוי נגד בני הזוג נתניהו, סיפר בתצהיר שהגיש לבית המשפט כי עובדי משרד ראש הממשלה נדרשו להחזיר למרכולים את הבקבוקים ולהעביר את פדיונם לשרה נתניהו. נפתלי דרש מהמדינה, בין השאר, "לגלות ולהעביר לעיון התובע את כל החשבונות של מעון ראש הממשלה בתקופה הרלוונטית לתביעה בסופרמרקט בבית אגרון, ב'קו אופ' רחביה ו'מגה' תלפיות'".

רפי שמיר, ממערך הדוברות של משרד ראש הממשלה, מסר במענה לפניית "הארץ": "בחודש מאי 2013 העבירה משפחת נתניהו ביוזמתה המחאה בסך 4,000 שקלים לחשבות משרד ראש הממשלה. הסכום הנ"ל תואם את הערכות חשב המשרד, על סמך צריכת בקבוקי השתייה במעון הרשמי מאפריל 2009. ההמחאה הופקדה בחשבון הבנק של משרד ראש הממשלה".

עוד בוואלה! חדשות:
מחפשים מנהרות: חודשו עבודות הקידוח בגבול הצפון
"חילול השם": המשטרה פשטה על אחת הישיבות היוקרתיות בעולם
מועצת הביטחון תקים ועדה לחקירת הרג החייל הספרדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully