וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 נפצע מכדור גומי בראשו; המשטרה: "לא ירינו בו"

25.12.2014 / 8:29

מוחמד ג'מאל איברהים מעיסוואיה שבמזרח ירושלים נפצע בינוני מירי כשחזר מבית הספר. עדי ראייה דיווחו שנורה וגם בבית החולים הדסה אישרו זאת, אך במשטרה השיבו כי המקרה לא מוכר להם. אביו: "זהו ניסיון רצח, נפנה למח"ש"

מוחמד ג'מאל איברהים עובד, בן 5, שנפגע במהלך הפרות סדר בעיסאוויה שבמזרח ירושלים, 24 בדצמבר 2014. באדיבות המשפחה
בבית החולים אישרו את סוג הפציעה וחומרתה. מוחמד ג'מאל איברהים בהדסה עין כרם, אתמול/באדיבות המשפחה

מלחמת גרסאות: ילד פלסטיני בן חמש מעיסאוויה שבמזרח ירושלים נפצע אתמול (רביעי) באורח בינוני לאחר שנפגע מכדור גומי, אולם בעוד משפחתו טוענת שמדובר בירי של כוחות הביטחון ובניסיון רצח – המשטרה מכחישה את האירוע וטוענת כי המקרה כלל אינו מוכר לה. בבית החולים הדסה עין כרם בבירה אישרו כי הילד נפגע מכדור גומי ומשפחתו של הפצוע מסרה כי היא תפנה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

תקרית הירי אירעה אתמול בשעות הצהריים. מוחמד ג'מאל איברהים חזר מבית הספר, ולאחר שירד מההסעה לביתו נפגע בעינו, ככל הנראה מכדור גומי. על פי עדים במקום, כוח משטרה הוא שירה את הכדור שפגע בו, אולם המשטרה טוענת כי כלל לא היו הפרות סדר באזור באותה עת. הכדור גרם לשבר בגולגולתו ובלסתו. איברהים הועבר לטיפול בהדסה עין כרם, שם נאבקים הרופאים להציל את עינו שנפגעה.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
ההסלמה שעלולה לדרדר את ישראל וחמאס לעימות צבאי
תיעוד: חייל גונב רכוש במהלך חיפוש במשאית של פלסטיני
האם יש צורך ביטחוני בהקמת גדר הפרדה בגוש עציון?

מוחמד ג'מאל איברהים עובד, בן 5, שנפגע במהלך הפרות סדר בעיסאוויה שבמזרח ירושלים, 24 בדצמבר 2014. באדיבות המשפחה
הועבר לניתוח להצלת מאור עינו. איברהים בבית החולים, אתמול/באדיבות המשפחה

אביו של איברהים סיפר הילד צעד מטרים בודדים מהרגע שירד מההסעה ועד שנורה ללא סיבה. "הבן שלי בסך הכול חזר מבית הספר, הוא היה בחוץ, על הכביש, ורצה להיכנס הביתה", סיפר ג'מאל איברהים לוואלה! חדשות. "הוא הספיק ללכת אולי 20 מטרים מהרגע שירד מההסעה, ואז השוטרים כיוונו את הרובה ישר לעין שלו וירו בו. הוא לא היה בקרב, הוא לא זרק אבנים או היה עם בקבוק תבערה; הוא בסך הכול ילד קטן בן חמש עם ילקוט על הגב, שרצה לחזור הביתה".

מה אתם מתכוונים לעשות?

"אני מרגיש רע. אני מקווה שבעזרת השם הבן שלי יצא מזה, ואחר כך נראה מה יהיה. עכשיו אני לא מסוגל לחשוב, אבל אנחנו נתארגן ונגיש תלונה במח"ש. מדובר בשוטרים חצופים שרוצים להרוג ילד קטן בלי סיבה".

ג'אמל, נהג מונית שעובד עם ישראלים, סיפר כי מעולם לא שיער שיעמוד במצב כזה. "המצב המתוח לא פשוט לאף אחד, אבל אני עובד עם ישראלים כבר שנים. לא חשבתי שכזה דבר יקרה לבן שלי", אמר.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי הילד נפגע מכדור גומי בעינו ומצבו בינוני. הלילה הוא נותח בניסיון להציל את עינו. ממשטרת ירושלים נמסר כי המקרה אינו מוכר להם וכי לא היו הפרות סדר באותו הזמן בשכונה.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully