וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דייל אל על נהג לסמם נוסעים ולגנוב מתיקיהם

5.12.2014 / 17:21

מיכאל גליק, בן 39 מבת ים, כבר נחקר בעבר בחשד לגניבה מנוסעים, אך לא נמצאו ראיות נגדו. בחקירתו הודה בחלק מהמעשים. בביתו נמצאו עשרות אלפי שקלים, אירו ודולרים שככל הנראה גנב

מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
גליק עובד באל על כ-15 שנה/GettyImages, David Silverman

דייל אוויר בחברת אל על נעצר בחשד שנהג לסמם ולהרדים את הנוסעים בטיסות באמצעות כדורי שינה ולגנוב חפצים מתוך תיקיהם. הדייל, מיכאל גליק בן 39 מבת ים, נשוי ואב לילדים ועובד באל על כ-15 שנים. הוא נתפס שלשום (רביעי) על ידי דיילת אחרת שעובדת עמו, שהבחינה בו מחטט בתיק של אחת הנוסעות בזמן שהיה אמור להיות בקומת השינה של הדיילים במטוס. הוא הסביר כי התיק נפל והוא ביקש לאסוף את הדברים, אך הדיילת לא האמינה לדבריו הזעיקה את הממונים עליהם.

כשהגיע הקברניט לבדוק אותו התברר כי תיקה של אחת הנוסעות נמצא ברשותו בקומת השינה, כמו גם חלק מחפציה האישיים. כשנשאל למעשיו ענה לקברניט: "אני סוכן סמוי של המשטרה ובודק את תיקי הנוסעים כדי לוודא שאין להם סמים".

עוד בנושא משפט ופלילים:
תיעוד: המשטרה פשטה על 30 "חמארות" בתל אביב
החשוד בפדופיליה - מחזיק באחד הסודות הכמוסים בישראל
"תחפש עיר אחרת": המלחמה של המשטרה ביעד מספר 1

נוסעים טיסה. ShutterStock
"בודק את תיקי הנוסעים כדי לוודא שאין להם סמים"/ShutterStock

כבר לפני כמה חודשים התחילה לקבל חברת אל על תלונות רבות מנוסעים על היעלמות ארנקים במהלך טיסות. בכל המקרים היה מדובר בטיסות למזרח הרחוק, שמשך הטיסה ארוך ובחלק מהזמן הנוסעים ישנים. באחת הטיסות הבחינה דיילת שעבדה עם החשוד שהוא מסתובב במטוס כשבידו כדורי שינה. גליק טען כי הוא זקוק לכדורים משום שהוא מתקשה להירדם בשל הבדלי השעות בין המזרח לישראל.

בחקירתו במשטרת נתב"ג הודה גליק בפני החוקרים בפיקודה של נצ"מ סיגל בר צבי במרבית החשדות שיוחסו לו וטען שגנב בעשרות מקרים משום שביקש להבטיח את עתיד ילדיו. כשהגיעה אשתו לתחנת המשטרה כדי לברר מדוע נעצר מצאו השוטרים ברשותה מכשיר סלולר יקר ערך. "בדקנו את המכשיר וגילינו כי נגנב לפני כמה ימים מאחת הנוסעות באחת הטיסות", סיפרה רב פקד סימה דרעי, קצינת החקירות של משטרת נתב"ג.

בחיפוש בביתו מצאו החוקרים רכוש רב שככל הנראה גנב מנוסעים וכלל תכשיטים יקרי ערך, כספת ובה 19,600 אירו במזומן, 20 אלף דולר וכן כסף ישראלי רב. נוסף על כך, מצאו השוטרים בביתו כמויות עצומות של כדורי שינה, שעל פי החשד השתמש בהם כדי לסמם ולהרדים את הנוסעים לפני שגנב מהם.

גליק כבר נחקר בעבר בחשד לגניבה מנוסעים, אולם לא נמצאו נגדו ראיות והוא המשיך בעבודתו כדייל. היום הוארך מעצרו ביומיים. ביום ראשון מתכוונים במשטרה לבקש הארכת מעצר נוספת כדי שיוכלו להמשיך בחקירה. מהמשטרה נמסר שחברת אל על משתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully