וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ צפוי לפרוש מהממשלה: "נתניהו הוא הבעיה"

9.11.2014 / 0:21

השר להגנת הסביבה אמר בריאיון לערוץ 2 כי לא יתמוך השבוע בהצבעה על התקציב. "הוא בחר להיות שבוי ומשותק בידי הקיצוניים". יו"ר הקואליציה: "מספר הפקס של משרד ראש הממשלה קל להשגה"

השר עמיר פרץ  בישיבת הממשלה, נובמבר 2014. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"עשיתי הכל כדי לקדם תהליך מדיני". השר עמיר פרץ/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ, צפוי לפרוש השבוע מתפקידו. בריאיון לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 ששודר אמש (שבת) הצהיר פרץ כי לא יתמוך השבוע בתקציב המדינה שיגיע למליאת הכנסת בקריאה ראשונה ביום שני. אם לא יפוטר על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הצעד, הוא צפוי להתפטר בעצמו כבר השבוע.

"כשהכל מסביב לוהט, ראש הממשלה מבעיר את השטח במקום להרגיע", אמר פרץ בריאיון. לדבריו, "דווקא בטקס לזכרו של רבין, בחר נתניהו ללבות ולהאשים ורק מפאת הכבוד למעמד לא קמתי והלכתי". פרץ הוסיף כי "עשיתי כל מה שיכולתי כדי לקדם תהליך מדיני ולהיאבק למען קיום בכבוד לאזרחי ישראל - למען הקשישים והילדים העניים".

עוד ידיעות בנושא פוליטיקה וממשל:
פרשנות: "מר ביטחון"? תם עידן השקט של נתניהו
ה"קרב" הבא בליכוד: מי יהיה שר התקשורת החדש?
סופית: גלעד ארדן ימונה לשר הפנים במקום סער

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"דווקא בטקס לזכרו של רבין, הוא בחר ללבות". נתניהו בטקס, השבוע/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

עוד אמר פרץ כי "ההידרדרות היא בכל התחומים: המדיני, החברתי והכלכלי". הוא הבהיר כי "ביום שני בכנסת לא אצביע בעד התקציב. אין לי כוונה להמשיך ולשרת את המדיניות של נתניהו שהפך שבוי בידי הימין. ראש הממשלה נתניהו הוביל אותנו לייאוש. הגיע הזמן להביא תקווה. הוא החמיץ את כל ההזדמנויות שהיו לו ובחר להיות שבוי ומשותק בידי הקיצוניים. נתניהו הוא לא הפתרון, הוא הבעיה".

יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין (הליכוד) מסר בתגובה לדברים: "עמיר פרץ מכיר היטב את כללי המשחק הפוליטי. אם הוא לא רוצה להיות חבר בממשלה, את מספר הפקס של לשכת ראש הממשלה כדי לשלוח מכתב התפטרות לא קשה להשיג. לא שמתי לב שהיה קשה לעמיר פרץ להסתכל לרעבים בעיניים במשך כל השנתיים האלו, החל מהרגע שבו הוא נלחם מלחמת חורמה נגד חברו למפלגה עמרם מצנע, על עצם הזכות להיכנס לממשלה בראשות נתניהו".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 23:35)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully