וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה סבורה: הזמרת המפורסמת לא הייתה מעורבת בקטטה

15.10.2014 / 0:20

המשטרה עצרה בן 34 בחשד שהכה את אלון כהן, שהתלונן נגד הזמרת המפורסמת, במהלך מריבה בין השניים בבית קפה בתל אביב. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים והמשטרה תשקול הגשת כתב אישום נגדו

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד

חוקרי המשטרה סבורים כי הזמרת המפורסמת, שנחקרה בחשד למעורבות בתקיפתו של אלון כהן בשבוע שעבר בבית קפה "אלבי" בתל אביב, לא השתתפה בתקרית. המשטרה עצרה אתמול (שלישי) חשוד, תושב כפר סבא בן 34, שהודה כי היה מעורב בקטטה. מהחקירה עולה כי כהן נהג להסתובב באזור בית הקפה, שיושביו ביקשו ממנו לעזוב מפני שהיווה עבורם "מטרד". בשלב מסוים, על פי החשד, פנה החשוד בתקיפה לכהן ובין השניים התפתחה מריבה, שבמהלכה זרק החשוד כיסא לעברו של כהן וכתוצאה מכך נשברה ידו של כהן. החשוד נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים והמשטרה תשקול להגיש נגדו כתב אישום.

התקיפה לכאורה אירעה ביום חמישי ברחוב הגדוד העברי בתל אביב. לטענת כהן, הוא הותקף במהלך ויכוח עם כמה סועדים שישבו סביב השולחן שבו ישבה הזמרת. לדבריו, הוא נפצע אך סירב להתפנות באמבולנס שהגיע למקום, ואף סירב להגיש תלונה במשטרה. לאחר שטופל במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוא עזב את המקום. מאוחר יותר הגיע לחדר המיון בבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל משבר בידו. אז, הוא הסכים למסור עדות בפני המשטרה ובה גולל את ההתרחשות. לטענתו, הוא זיהה רק את הזמרת מבין הסועדים לצד התוקפים. עוד אמר כי מיד לאחר התקיפה פנתה אליו הזמרת והציעה לו "דמי שתיקה" על מנת שלא יפנה למשטרה.

בעדותה סיפרה הזמרת המפורסמת שהייתה בבית הקפה, אך לטענתה, היא לא התעמתה, לא מילולית ולא פיזית, עם כהן ולא היה לה כל קשר אליו.

לקריאה נוספת על הפרשה
הזמרת המפורסמת הוזמנה לתת עדות על התקיפה
הזמרת המפורסמת מגיבה: ”לא הייתי מעורבת בשום קטטה”
זמרת מפורסמת עשויה להיחקר בשל תקיפה במסעדה בתל אביב

: הזמרת המפורסמת החשודה בתקיפת אלון כהן. טל אנגלנדר
הזמרת החשודה/טל אנגלנדר

מוקדם יותר אתמול אמר כהן כי הזמרת המפורסמת "צריכה לשבת בבית סוהר. זה מקומה". כהן הוסיף כי "ביום חג נעים ונפלא, חג הסוכות שבא עלינו לטובה, יצאתי להנאתי לשבת בבית קפה", סיפר כהן. "לצערי, נתקלתי בארגון הפשע של הזמרת, שקוראת לעצמה אשת תרבות, וכנראה שהיא אשת מזבלה, שהיא צריכה לשבת בבית סוהר. זה מקומה".

כהן סיפר שקבוצת האנשים שעמם שהתה הזמרת תקפה אותו ודרשה שיעזוב את המקום. לדבריו, במקום התפתח ויכוח אלים, שבו השתתפה גם הזמרת: "היא קמה בעצמה וליבתה את האש". עוד טוען כהן כי לאחר שהבינה הזמרת כי כוח משטרה בדרכו למקום, היא הציעה לו סכום כסף כדי שלא יתלונן – שאותו סירב לקחת. "היא הציעה כסף לסגור את העניין. לא לקחתי מהמזבלה הזאת את הכסף כי היא ממש זבל. זה מה שיש לי לומר לה". עוד הוסיף כהן: "באירוע הזה היא ניסתה שלא אזמין אמבולנס, שאני לא אטפל בעצמי, שאני לא אביא משטרה – וגם ליבתה את האש".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלון כהן - המתלונן נגד הזמרת המפורסמת. ניב אהרונסון
"נתקלתי בארגון הפשע של הזמרת". אלון כהן/ניב אהרונסון

כהן ציין כי מוטב שלא הייתה נחשבת לדמות ציבורית: "היא דמות לבית סוהר". לדבריו, "היא דמות שמסתובבת עם ארגון פשע, היא משלמת להם". היום זימנה המשטרה את הזמרת המפורסמת למתן עדות פתוחה. היא התבקשה להתייצב בשעות הצהריים בתחנת המשטרה ולמסור את גרסתה לאירוע, אך לא במסגרת חקירה תחת אזהרה.

(עדכון ראשון: 14.10.14, 20:20)

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully