וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבריטניה: "רוצח סדרתי" מכין מזון מבשר חתולים

תושבי העיר איפסוויץ' במזרח אנגליה החליטו לפעול, לאחר שיותר ממאה חתולים נעלמו "במגרשי חנייה של רשתות מזון מהיר". המשטרה הזהירה את האזרחים: אל תקחו את החוק לידיים

חתול ב"קאט קפה", מנהטן, אפריל 2014. רויטרס
"זה צירוף מקרים יותר מדי גדול. אתה מתחיל לתהות מה יש בקבבים האלה"/רויטרס

לאחר שיותר ממאה חתולים נעלמו, וככל הנראה נשחטו, באזור העיר איפסוויץ' שבמזרח בריטניה, החליטו חלק מהתושבים לחבור יחדיו לנוכח מה שהגדירו אוזלת ידה של המשטרה. לפי הדיווח שפורסם אתמול (שישי) ב"גרדיאן" הבריטי, אחד מתושבי האזור טען כי הוא זיהה את "הרוצח" על פי מיפוי של המקומות שבהם נעלמו חיות המחמד. כמו כן, החליטו חלק מחברי הקבוצה להחרים מזון מהיר, מחשש שהחתולים משמשים להכנתו.

"חתולים רבים נעלמו במגרשי חנייה של רשתות מזון מהיר", אמרה תושבת האזור, שמגדלת שני חתולים והעדיפה לא להזדהות, מחשש לגורלם. "זה צירוף מקרים יותר מדי גדול. אתה מתחיל לתהות מה יש בקבבים האלה, שכל הבשר שלהם מעורבב יחד. צריך לגלות מה קורה ולערוך לכולם מבחני טעם".

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: נוסע צעק "יש לי אבולה" - וקרקע מטוס שלם
פריצת דרך: זרוע ביונית השיבה למטופלים את חוש המישוש
כוכב מישלן: שף רצח ובישל את זוגתו הטרנסג'נדרית

אילוסטרציה. Boris Katsman, ShutterStock
"אנשים צריכים להפסיק לאכול ברשתות מזון מהיר עד שייערכו מבחני טעם"/ShutterStock, Boris Katsman

היא הוסיפה כי "אנשים צריכים להפסיק לאכול ברשתות מזון מהיר" עד אשר המזון יעבור מבחני טעם, שבסופם ייקבע אם יש בו שאריות של בשר חתולים. במהלך השנה האחרונה נעלמו יותר ממאה חתולים מבלי להשאיר עקבות, כשחלקם שבו לבתיהם בצליעה לאחר שככל הנראה עברו עינויים, מה שהעלה את החשש מפני פעילות של רוצח חתולים סדרתי באזור.

עם זאת, המשטרה המחוזית הפצירה בתושבים שלא לקחת את החוק לידיים. המשטרה הודתה כי קיימת אי-ודאות רבה לגבי היעלמותם של החתולים, אך הדגישה כי על התושבים ליצור קשר עם הרשויות אם הם רואים משהו "חשוד". בנוסף לכך, מנהלי קבוצת פייסבוק שנקראת "מתגעגעים לחתולים של איפסוויץ'" הזהירו כי חלק מהכותבים מסכנים את חייהם של אנשים חפים מפשע, על ידי העלאת תיאוריות סביב גורלם של חתוליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully