וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: הרוצח אדם איטל נידון לשני מאסרי עולם

רמי שני

4.9.2012 / 15:10

על איטל, המרצה מאסר עולם כפול בגין רצח שני נערים בבאר שבע וכן 15 שנים נוספות על ניסיון רצח נער נוסף - נגזר מאסר עולם כפול בגין רצח עבריינים איתם תכנן לסחור בנשק

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הטיל היום (שלישי) עונש מאסר עולם כפול על אדם איטל, שהורשע ברצח שני בדואים שעימם תכנן לסחור בנשק, לאחר שהשניים - מוחמד אבו גליון ועטווה אבו סולק - יצרו קשר עם איטל דרך אביו וביקשו ממנו לספק להם רובה M-16.

עוד קבע בית המשפט כי איטל יפצה את משפחות הקרבנות ב-120 אלף שקלים. פרקליטיו של איטל הודיעו כי בכוונתם להגיש ערעור על חומרת העונש שנגזר על מרשם, אותו ירצה במצטבר לעונש זהה שהוטל עליו, במסגרת רצח כפול של שני נערים בפיצוציית "בון-בון" בבאר שבע.

שני מאסרי עולם נגזרו על הרוצח אדם איטל. שי מכלוף
רצח כפול נוסף. אדם איטל/שי מכלוף

במהלך המשפט פנה איטל לחוקר הראשי בתיק, רב-פקד חיים ביבי, וקילל אותו נמרצות: "אני מניאק אם אתה ישן טוב בלילה, אני חף מפשע ואתה יודע את זה טוב מאוד", חזר מספר פעמים. במקביל, פנתה אשתו לשופטים רות אבידע, חני סלוצקי ומרדכי לוי - והטיחה בהם כי הם יודעים שהוא לא אשם.

גורמים פליליים שהיו מסוכסכים עם השניים והתוודעו לעסקה שנרקמה עם איטל הציעו לו סכום כסף תמורת רציחתם. הוא הסכים, תחילת הפרשה באפריל 2007, אז התוודעו גורמים פליליים לעסקה בין איטל לשני הבדואים, איתם היו מסוכסכים. הם הציעו לאיטל סכום כסף תמורת רציחתם, ומשהסכים - קבע איטל נקודת מפגש עם שני הבדואים ביציאה הצפון-מערבית מבאר שבע, שם ירה בהם למוות בעודם נמצאים במכוניתם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עדות פלסטיני סייעה לפענוח הרצח

בחודש אפריל באותה השנה רצח איטל את שני הנערים רוסלן קוביאב ואיתן איזמאלוב בפיצוציית "בון בון" בבאר שבע. כמו כן ניסה לרצוח נער שלישי במקום. בשל כך מרצה כיום איטל מאסר עולם כפול ועוד 15 שנים על ניסיון רצח.

בית המשפט הרשיע את איטל בכל העבירות המיוחסות לו, בין היתר, על סמך עדותו של אוסמה, פלסטיני שעבד במסעדה מול פיצוציית "בון בון". אוסמה היה עד לרצח והגיע לחקירה במשטרה רק לאחר תשעה חודשים. על פי העדות, שמע אוסמה קולות צעדים המתרחקים מצומת הרחובות במדרחוב של באר שבע, שבסמיכות אליו נמצאות הפיצוציה ומסעדת "המכסיקני".

אוסמה הבחין בדמויות המתרחקות וזיהה כי אחד מהם, אדם איטל, נושא אקדח. בדממה שהקיפה אותו, שמע אוסמה קולות של ארבעה תרמילים נוקשים על מדרכה. אחר כך רחשה סביבו המולה פתאומית, שהורכבה מקולות של אנשים, סירנות משטרה ואמבולנסים. שתי גופות הוצאו מתוך הפיצוצייה ואדם שנפצע קשה.

בדק אם מדברים על הרצח בחדשות

איטל הוא בן בכור להורים גרושים, יש לו שני אחים ואחות ולדבריו, הוא למד 11 שנות לימוד. הוא התגייס לצבא באוגוסט 2000, שירת כשנה בהנדסה קרבית, ולאחר פציעה – פריצת דיסק בגב - נפלט מהחיל. לטענתו, לאחר הרצח, שאותו הוא מכחיש שביצע, היה בביתו וכששמע עליו הוא חייג 22* בטלפון הנייד שלו, כדי לשמוע אם מדברים על כך בחדשות. פלטי השיחות שלו הצביעו על כך שהוא נהג לחייג לשירות החדשות הזה פעמים רבות.

לקריאה נוספת:
שני מאסרי עולם למורשע ברצח כפול בבאר שבע
הרוצח התלונן: "הסוהרים מסנוורים אותי בלילה"
הרצח בקיוסק בב"ש ב-07': כך נלכד והורשע אדם איטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully