וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של "התנועה": ביבי סכנה, לבני - תקווה

פנחס וולף

8.12.2012 / 19:57

מפלגתה של לבני בחרה להציג באור שלילי את ראש הממשלה ושר החוץ, שמוגדרים כ"סכנה" וכגורמים ל"חרם בינלאומי", לעומת יושבת הראש שמוצגת כזו שמסמלת תקווה ותביא להסדר מדיני

סאגת הגשת הרשימות הסתיימה עבור 34 המפלגות המתמודדות לכנסת, והשבוע יהיה בסימן תחילת הקמפיינים של המפלגות – מה שילווה את השיח הציבורי בחודש וחצי שנותר עד לבחירות. "התנועה" בראשות ציפי לבני היתה אחת המפלגות האחרונות שסגרו את רשימותיהן ביום חמישי, אולם היא אחת הראשונות לצאת עם קמפיין חוצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו וליברמן לעומת לבני. סיסמת הקמפיין של "התנועה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין של "התנועה" יורכב משתי סיסמאות עיקריות, ששתיהן בנויות על פלטפורמה דומה; מצד ימין יוצג הצד השלילי בבחירה במפלגת "הליכוד ביתנו", תוך מתן דגש על ביקורת נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר החוץ, אביגדור ליברמן, והחלק השני יציג את יו"ר המפלגה, ציפי לבני, באור חיובי. שתי הסיסמאות שנבחרו להוביל את הקמפיין הן "ביבי וליברמן סכנה, ציפי לבני תקווה", וכן "ביבי וליברמן חרם בינלאומי, ציפי לבני הסדר מדיני". הקמפיין יתנהל בשלטי חוצות ובאינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על שלטי החוצות. סיסמת הקמפיין של "התנועה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממפלגת "התנועה" נמסר כי "הקמפיין מספק לציבור הבוחרים חומר למחשבה על מנת לבחור בין האופציה האחראית והשקולה לאופציה המסוכנת. בחירה בין סכנה לתקווה, ובין חרם בינלאומי לאופציית ההסדר המדיני. המסר הפרסומי תומך ברעיון לשמו הוקמה 'התנועה' והוא יצירת אלטרנטיבה למדיניות המסוכנת של ממשלת נתניהו".

"יש עתיד" תמחה בחריש; העבודה תשיק מחר את הקמפיין

מלבד הקמפיין של "התנועה", חברי מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד יחלו את הקמפיין הערב בבאר שבע, כאשר יקיימו תהלוכת לפידים לאות הזדהות עם תושבי הדרום בעקבות מבצע עמוד ענן. מחר הם יקיימו כנס בעיר העתידית, חריש, לאות מחאה על כך שהעיר תהיה חרדית ברובה.

מפלגת העבודה תשיק מחר גם היא את קמפיין הבחירות שלה, במסיבת עיתונאים בה יציג צוות מערך ההסברה של המפלגה את הסיסמה שתלווה את הקמפיין, וכן חלק מהאלמנטים הפרסומיים שבכוונת המפלגה להשתמש בהם. במהלך מסיבת העיתונאים יוצגו גם חלקים ממחקר העומק שערך צוות מערך ההסברה יחד עם יועץ הקמפיינים סטנלי גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully