וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שכחה טאבלט, התלמידים צפו בתמונותיה בעירום

10.9.2014 / 19:23

מורה בתיכון השאילה לתלמידה את מחשב הלוח שלה במהלך שיעור ובסיומו היא שכחה לקחת אותו בחזרה. הוא הגיע לידי תלמידים שהופתעו לגלות בו תמונות אינטימיות. המורה הוצאה לחופשה

כיתה מאמצת משפחה. ShutterStock
הוחלט כי המורה לא תגיע לבית הספר עד לבירור המקרה/ShutterStock

מורת תיכון בדרום הארץ הוצאה לחופשה בתשלום ועלולה להיות מועברת מתפקידה לאחר שתמונות עירום שהיו בטאבלט הפרטי שלה הגיעו לידי תלמידים בבית הספר שבו היא מלמדת.

המקרה אירע שלשום (שני), כשהמורה הגיעה לכיתתה וביקשה להתחיל בשיעור שאמור להיערך עם מחשבי לוח. אחת התלמידות בכיתה פנתה אליה ואמרה כי היא שכחה את הטאבלט שלה שהושאל לה על ידי בית הספר, בביתה. המורה נתנה לה את מחשב הלוח שלה, שניתן לה על ידי הרשת החינוכית בה היא מועסקת. אותו טאבלט הכיל, כך התברר מאוחר יותר, תמונות עירום שלה.

לאחר סיום השיעור המורה, לדבריה, שכחה לקחת בחזרה את מחשב הלוח, שהגיע לידיהם של תלמידים אחרים בתיכון, שפתחו אותו וגילו את התמונות. מבירור ראשוני לא ידוע כיצד הגיע המכשיר לתלמידים האחרים, ואם הם ידעו שמדובר בטאבלט של המורה ולקחו אותו בכוונה תחילה. בשלב זה לא ידוע האם התמונות דלפו לרשת או למקום אחר או שנשארו במכשיר בלבד.

עוד בוואלה! חדשות:
בשעה זו: נתניהו מכנס דיון ביטחוני בנוגע לדאעש
”מתכנן חטיפת הנערים היה מעורב גם בפיגוע ב’אפרופו’ ב-97’”
קמרון: אל תיפרדו רק בגלל ”השמרנים המזורגגים”

כיתה ז'5 בבית הספר אורט רמת יוסף בבת ים, כיתת הטאבלט הראשונה. דניאל בוק
שכחה את מחשב הלוח והתלמידים פתחו אותו וגילו התמונות/דניאל בוק

המקרה המביך הגיע השבוע לידיעת הנהלת בית הספר, לרשות המקומית ולהנהלת הרשת החינוכית, שהחליטו ביחד עם המורה ובהסכמתה כי לא תגיע בימים הקרובים לבית הספר. בימים אלה נערך בירור מקיף של המקרה בסופו יוחלט אם המורה תמשיך בתפקידה. במידה וכן, ידונו אם תעשה זאת באותו התיכון בו לימדה עד כה.

מהרשות העירונית ומהרשות החינוכית שבה מועסקת המורה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבירור ובטיפול כל הגורמים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully