וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת בבאר שבע: "ידענו שהבעל מפלצתי"

רמי שני

28.5.2012 / 13:10

קרוביה של שרה יאסו, שנרצחה על ידי בעלה וראשה נערף, מזועזעים מהאופן שבו התעלל בגופתה, וטוענים שתמיד היו להם בעיות. "היא לא התלוננה במשטרה כדי לא להרוס את המשפחה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"שרה לא רצתה להרוס את המשפחה. בגלל זה לא התלוננה במשטרה", כך סיפר היום (שני) בן דודה של שרה יאסו בת ה-37, אותה רצח על פי החשד בעלה חנוק בשבוע שעבר, וערף את ראשה. בני משפחתה של יאסו טרם קמו משבעה על מותה, אבל נוכח הדברים שפורסמו לכאורה מפיו של בעלה בחדרי החקירות, הם החליטו לנקות את שמה מהטענות שהוא הטיח כלפיה: "היא הייתה ילדת בית. היא הבליגה על הכל וחשבה שיהיה טוב. היא לא בגדה בו ולא השפילה אותו", סיפר אחיה, אדי סלומון.

בן הדוד, קזאי זראו, הסביר כי ייתכן שיאסו נישאה לחנוק בעקבות לחץ שהופעל עליה בשל היותה רווקה. "אנחנו ידענו באיזשהו שלב שהוא אדם מפלצתי. היא הכירה אותו בתקופה שלא היה לה חבר והוא היה נשוי, שאחרי חודשיים התגרש בגלל בעיות של אלימות", סיפר. "הוא היה מתקשר לאחים שלה ואומר שהיא עושה לו בעיות. כשהאח היה מגיע הביתה, הוא אמר שהם השלימו ושהכל בסדר. גם היא אמרה כל הזמן שהכל בסדר".

"הבעל שיחק אותה בצורה מושלמת"

בני המשפחה עדיין מזועזעים מהאופן שבו בעלה של יאסו התעלל בגופה לאחר שרצח אותה: "הוא לא חתך לה רק את הראש. הוא ממש חתך ממנה איברים" סיפר זראו, "החברים שלי אמרו לי שהאיש הזה הוא נוראי. כשהיא הכירה אותו, החברות שלה אמרו לה שהוא עלול להיות קשה, אבל היא לא ראתה סימנים לכך, כי הוא שיחק אותה בצורה מושלמת. כשהוא היה בא להורים שלה, הוא היה 'משחק' שם והם אהבו אותו. איך בן אדם כזה מתעלל בגופה אחרי שהוא הרג אותה?".

שרה היא השנייה מבין שישה ילדים. משפחתה הגיעה לישראל ב-1984, אז התגוררה באופקים ואחר כך עברה לבאר שבע. שרה למדה בבית הספר מקיף ה' בבאר שבע, אחרי כן, היא שירתה בצה"ל בפיקוד הדרום ובהמשך למדה סיעוד ואחיות באוניברסיטה. אחיה, אדי, ביקש שישמרו על שמה הטוב. "קשה לי אפילו לתאר איך הוא התעלל בגופה" הוא אמר בקושי רב, "אחותי ילדה טובה, שקטה, נתנה כבוד לכל מי שהיה מסביבה - להורים, לחברים, למשפחה ולמשפחה המורחבת. אנשים שלא הכירו אותה כל כך באו לתת לה את הכבוד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מתאבלים מחוץ לבית המשפחה של הנרצחת בבאר שבע. דרור עינב
"שרה הייתה ילדה טובה, שקטה, נתנה כבוד לכל מי שהיה מסביבה". קרובים ושכנים מחוץ לבית משפחת יאסו, יום לאחר הרצח/דרור עינב

האח סיפר כי החלום של יאסו היה לבנות בית בישראל ולהביא ילדים לעולם. "היו להם חילוקי דעות בסיסיים כמו שיש לכל בני זוג בישראל, הבעל שיתף אותי. לא ידעתי מה הלך לו בפנים, בחוץ הוא היה חבר שלי", סיפר. "הם התווכחו על כל דבר כמעט. איפה יהיו בחגים למשל. הייתי עד למשל לוויכוח שנבע מכך שהוא קינא לה מאוד".

"חבל שלא פנתה אלינו"

אל בני המשפחה הצטרף גם יורם זילברשטיין, מנהל בית האבות העירוני בבאר שבע, שבו הועסקה שרה יאסו במשך 12 שנים. "היא הייתה עובדת מצוינת, חמה לעובדים ונעימה לצוות. נהנינו לעבוד איתה", ציין זילברשטיין. "לצערנו, לא ידענו מהבעיות שיש לה בבית. אנחנו מצטערים מאוד שהיא לא פנתה אלינו עם הבעיות שלה, ואנחנו מתמודדים עכשיו עם ההלם הזה שאחז בכולנו".

בעלה של הנרצחת, חנוק יאסו, כבר הודה במעשה, ואף הוביל בעצמו את החוקרים לראשה הכרות, שקבר באצטדיון סמוך לביתם. במשטרה בוחנים אפשרות שהרצח בוצע על רקע רומנטי, על רקע טענותיו של הבעל שהוא חשד שאשתו בוגדת בו. שלושת ילדיהם של בני הזוג, בכיתות א' ו-ב' ותינוקת, שהו בבית בעת האירוע. עם מציאת הגופה ומעצר האב, הם הועברו לטיפול רשויות הרווחה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully