וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפגינות עירומות התנפלו על פוטין; "אהבתי"

המחאה למען חברות להקת פוסי ריוט שנידונו למאסר לאחר שהפגינו נגד הנשיא הרוסי דווקא שעשעה אותו ואת קנצלרית גרמניה מרקל. "לא הספקתי לראות אם הן בלונדיניות או ברונטיות"

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מפגינות מקבוצת "פימן" (FEMEN) קיוו לעורר את תשומת ליבו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין – והצליחו, אבל אולי לא כפי שציפו. המפגינות, שסימן ההיכר שלהן הוא הסרת חולצותיהן בהפגנות, הגיעו עד מרחק נגיעה מפוטין וקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, בזמן שהשניים סיירו ביריד תעשייה בגרמניה. פוטין נראה מרוצה במיוחד מהמחזה, והרים את אגודליו בחיוך. שלוש המפגינות נעצרו ופוטין ומרקל ההמומים התאוששו מהר והתגלגלו יחד מצחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפגינות הכמעט-עירומות התפשטו ורצו לעבר פוטין בעודן צועקות לעברו "דיקטטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביקורו של פוטין בגרמניה והולנד, שותפות הסחר הגדולות של מוסקבה באירופה, אמור היה להתמקד במסחר, אך בעיתוי מביך החליטו המפגינות למחות למען חברות להקת הפאנק פוסי ריוט, עליהן נגזרו עונשי מאסר עקב הופעת המחאה שלהן בכנסייה במוסקבה בה השמיצו את פוטין. המפגינות הכמעט-עירומות התפשטו ורצו לעבר פוטין בעודן צועקות לעברו "דיקטטור", עד שנתפסו על ידי מאבטחים. "בנוגע ל'הופעה הזו', אהבתי את זה", גיחך פוטין במסיבת עיתונאים משותפת עם מרקל מאוחר יותר. "לא הצלחתי לשמוע מה הן צעקו, ואפילו לא הספקתי לראות אם הן בלונדיניות או ברונטיות..."

גם מהולנד לא יצא פוטין בלי תזכורת ליחס המפלה ברוסיה כלפי הקהילה ההומוסקסואלית. רחובות אמסטרדם, הגשרים, הבתים והתעלות העתיקות נעטפו בדגלי הגאווה, במחאה על מה שכינו המפגינים "דיכוי מוסדי של הומואים ברוסיה". פעילים נוספים "קישטו" את מוזיאון ההרמיטאז' של אמסטרדם, שהוא שלוחה של סנט פטרסבורג, בפוסטרים נגד "הפרות זכויות אדם" על ידי ממשלתו של פוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully