וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ייבאו זונות מאוקראינה במסווה של תיירות מרפא

29.9.2014 / 11:28

שני תושבי המרכז חשודים שהנחו נשים מאוקראינה ומרוסיה להגיע לארץ ולספק שירותי מין לאנשי עסקים אמידים. השניים נעצרו בתום חקירה סמויה, שבמסגרתה התחזו בלשים ללקוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר שהפעילו החשודים להזמנת שירותי מין/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני גברים נעצרו אמש (ראשון) בחשד שהפעילו רשת סחר בנשים מרוסיה ומאוקראינה לעיסוק בזנות, במסווה של תיירות מרפא בישראל. היחידה המרכזית במחוז המרכז, בפיקודו של נצ"מ מוטי אדרעי, עצרה את השניים, אלכסי שטיין, בן 46 מחולון, ואיגור סטבלצוב, בן 47 מבת ים, בתום חקירה סמויה ממושכת. במסגרת החקירה, התחזו שוטרים סמויים ללקוחות, נפגשו עם הנשים ואף תיעדו את המפגש במצלמה נסתרת.

החקירה נפתחה בתחילת השנה, כאשר הגיעו לישראל שתי נשים מאוקראינה שעוררו חשד בבדיקת ביקורת הגבולות. בחקירתן ציינו השתיים כי הגיעו לישראל כדי לקבל טיפול רפואי בעור, ואף נקבו בשם של חברת תיירות מרפא ובמספר טלפון של איש קשר. במהלך החקירה עלה חשד כי שני החשודים, שהיו מוכרים למשטרה מתום הסחר בנשים, עסקו באיתור נשים צעירות באוקראינה וברוסיה והציעו להן לעבוד בזנות בארץ.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
המשמורת הוענקה לאב החורג - ולא לאב הביולוגי
קצין חשף את איברו בפני בת 11 בעודו במעצר בית
מכוניתה של שופטת הוצתה הלילה בביתה בהרצליה

כדי להוכיח את מעורבותם, התחזו בלשי היחידה המרכזית וחוקרי מפלג תשאול לאנשי עסקים אמידים שביקשו לקבל שירותי מין מהנשים. הם תיאמו מפגש עם שלוש נשים בדירה בתל אביב, שבה הוצבו מצלמות, וכשהגיעו הנשים אל הדירה הן עוכבו לחקירה. שני החשודים, אשר הסיעו את הנשים למפגש, נעצרו במקום.

על פי החשד, לשני החשודים המרכזיים היו אנשי קשר ברוסיה ובאוקראינה שסייעו להם באיתור הנשים. השניים אף ביקשו מהנשים לשלוח תמונות ולהגדיר את אופי השירותים שיהיו מוכנות לתת. הנשים, כך נחשד, שילמו חצי ממחיר כרטיס הטיסה לישראל, ואת החצי השני שילמו שני החשודים. לפי החשד, השניים הפעילו אתר אינטרנט שבו פרסמו את שירותי המין ואת תמונות הנשים.

מחקירת המשטרה עלה כי החשודים נהגו לגבות 700 שקלים עבור שעה של בילוי עם נערות הליווי, והסכום היה מתחלק שווה בשווה בינם לבין האישה. "הן פגשו בממוצע בין ארבעה לשבעה גברים בכל יום, ומה שהן הרוויחו ביום היה המשכורת החודשית שהן יכלו לקבל במהלך חודש באוקראינה או באחת ממדינות חבר העמים שמהן הן הגיעו", הסביר גורם בכיר במשטרת מחוז המרכז.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של השניים בשבעה ימים, בחשד לעבירות סרסרות, סחר בבני אדם למעשה זנות, גרימת עזיבת מדינה לשם זנות, החזקת מקום לזנות, חיים על רווחי זנות, קשירת קשר לפשע ועבירות מס. הנשים שעוכבו הועברו למעון לנשים חוסות.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully