וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחפש למלאך ואנס את 4 בנותיו החורגות

בן 34 מתל אביב נאשם בהתעללות קשה בבנותיה של זוגתו, שהקטנה שבהן בת 11, תוך שהוא משכנע אותן לשכב איתו משום ש"מלאכים נכנסים לגופו". אשתו נאשמת שידעה ולא דיווחה למשטרה

צילום: יוסי ציפקיס, טל אנגלנדר; עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום נגד גבר בן 34 מתל אביב בגין שורת עבירות מין בארבע בנותיה של זוגתו, הקטנה בהן בת 11 בלבד. אשתו בת ה-41 נאשמת אף היא על שלא רק שידעה על התקיפות – אלא גם שלא דיווחה.

המקרה נחשף בסוף חודש ינואר, אז הגיעו שתי צעירות בנות 17 ו-20 לתחנת המשטרה בתל אביב, מלוות בדודתן הנסערת. הן סיפרו כי סולקו על ידי אביהן החורג מהבית, עם שתי אחיותיהן, והתוודו כי הן סובלות מנחת זרועו. למחרת האב נעצר והכחיש את המיוחס לו.

עוד בוואלה! חדשות
חשד: נעצרו בדרכם לנקום את דמו של תושב יפו שחוסל
הבנק הגדול בגרמניה: השקעה בבנק הפועלים - לא מוסרית
האחים יצחק ומיכאל שהורעלו שוחררו לביתם

הבנות תיארו בחקירתן התעללות קשה, הכוללת הפחדות, איומים, מריחת צואה ודם על גופן ודרישה בלתי פוסקת לענג את האב. בין היתר, הילדה הקטנה נאלצה לעבור "תענית דיבור" במהלך סוף השבוע, ונאסר עליה לדבר בשישי ובשבת. לטענתן, אביהן החורג סיפר להן כי הוא מתקשר עם מלאכים הנכנסים לגופו ומשתלטים עליו, ובשמם הוא מבצע את המעשים. אחת הבנות האמינה לגרסה זו של האב ולא הייתה מוכנה לשתף פעולה עם המשטרה כדי לא לפגוע בו.

דיון בהארכת מעצרו של האב תושב המרכז החשוד בהתעללות בבנותיו. דרור עינב
הורה לבתו לא לדבר במשך יומיים. האב הנאשם/דרור עינב

אף שהסיפור המזעזע התגלה רק לאחרונה, הנערות ואחיהן בן ה-13 נאלצו לחיות עם הנאשם כבר מאפריל 2010, אז נישא לאמן. בכתב האישום נטען עוד לפני שעבר להתגורר עם אשתו והילדים, כבר התחיל במניפולציות השקריות – לפיהן הוא יודע לראות את העתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איים לפגוע בבנות אם יספרו על המקרים

הוא נהג לקרוא לבנות, לאשתו או לאחת מחברותיהן לחדר השינה בדירה, דאג להחשיך את החדר והורה להן לשכב במיטה ולהתכסות בשמיכה ולקרוא ל"מלאך" בדרכים שונות. אחת הבנות שנאלצה לשתף איתו פעולה נוכחה לדעת כי בעוד היא נעתרת לבקשת האב החורג וקוראת לדמות שהמציא – כל שעשה הנאשם הוא לעוות את קולו במטרה להוכיח שאכן יש לו כוחות תקשור. את החושך היה מנצל למגע מיני עם הבנות, מה שנהג לכנות "נשיקת רוחות".

כאשר סיים לבצע את המעשים המיניים, כך נטען, הורה לבנות להוציא את ה"מלאך" מגופו ואז נהג להעמיד פנים כי אינו זוכר דבר ממה שאירע. עוד נהג להשביע את הבנות שאם יספרו על המקרה הוא יפגע בהן.

לגבי האם נטען בכתב האישום כי ידעה שבעלה אונס את בנותיה ואת חברתן, תוקף אותן ומאיים עליהן. "בין אם במפורש ובין אם בעצימת עיניים, סייעה לו בביצוע מעשיו תוך כך שחדלה מחובתה על פי כל דין לסייע לילדיה בכל דרך, לרבות פניה למשטרה", נכתב באישום. הפרקליטות מבקשת לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים. "מעשיו של הנאשם מצביעים על כך שהוא מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים ועל אכזריות, קהות חושים והיעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully