וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשפט נתניהו: עורך דינו של רה"מ מבקש להשתחרר מתפקידו

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 13:23

עו"ד בעז בן צור, המייצג את נתניהו בתיק 4000, הודיע שיסיים את תפקידו לאחר שתסתיים עדות התביעה בתיק. לדבריו, החליט לעשות כן בשל מצבו הבריאותי של בן משפחתו. עו"ד עמית חדד, המייצג את נתניהו בתיקים 1000 ו-2000 יחליף אותו. "משוכנע שלטענות נגד רה"מ אין יסוד"

תיק 4000: עדותם של ינון מגל ואודי הירש/צילום: פלאש 90

עו"ד בעז בן צור, המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000, הודיע היום (שני) על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר שתסתיים עדות התביעה בתיק. בהודעתו זו לבית המשפט המחוזי בירושלים ציין כי החליט לעשות כן בשל מצבו הבריאותי של בן משפחתו. עו"ד עמית חדד, המייצג את נתניהו בתיקים 1000 ו-2000, הביע נכונות לייצגו במקום בן צור גם בתיק זה.

"מתחילת ההליך ועד עתה אני משוכנע שלטענות נגד ראש הממשלה אין יסוד ושהן הופרכו בבית המשפט. אני סמוך ובטוח שעורך הדין חדד ימשיך ויוכיח זאת גם בפרשת ההגנה", מסר בן צור.

בעקבות הודעת עורך דינו מסר נתניהו: "אני מודה לעו"ד בן צור על עבודתו המקצועית והמסורה, ולחשיפות המשמעותיות שגילה שמפריכות את האשמות נגדי. אני מצטער על עזיבתו, אבל בנסיבות העניין - המשפחה קודמת. אני רק יכול לאחל רפואה שלמה לבן משפחתו".

נכון לעכשיו בן צור לא הגיש בקשה בכתב להשתחרר מייצוג. בהליך פלילי, בשונה מהליך אזרחי, אי אפשר להשתחרר מייצוג ללא אישור בית המשפט מהטעם שיש להראות שהחילוף בייצוג לא יעכב את ההליך.

עו"ד בעז בן צור בדיון במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, 13 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
פורש מהתפקיד. בן צור/פלאש 90, יונתן זינדל

בן צור, מעורכי הדין הפליליים הבכירים בישראל, הצטרף לצוות ההגנה המשפטית של נתניהו ב-2020, כשבאותו הזמן ייצג את איש העסקים ארנון מילצ'ן ואת עוזרתו הדס קליין, שניהם דמויות המרכזיות בתיק 1000.

כמו כן, בן צור הוא שהוביל את המגעים להסדר טיעון, שהתקיימו בעבר בין היועמ"ש דאז אביחי מנדלבליט לבין נתניהו. החילוף הצפוי בינו לבין עו"ד עמית חדד עשוי להשפיע על הסיכוי להגיע להסדר טיעון בקרוב, שכן חדד נחשב לניצי יותר ממנו.

בחודש מרץ שעבר הודיע בן צור כי לא יוכל להמשיך לייצג את ראש הממשלה בתיק 4000 אם המהפכה המשפטית לא תיעצר. גם אז ההחלטה אם לשחררו מייצוגו של נתניהו היתה נתונה בידי בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully