וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התעללות קשה בעופות בדרך לשחיטה במפעל

העופות היו בדרכן לשחיטה במפעל זוגלובק כשהמשאית התהפכה בדרך. עובדי המפעל ניסו להחזיר העופות לכלובים בבעיטות, והתמונות קשות. זוגלובק: "הופסקה ההתקשרות עם חברת הקבלן

צילום: סיגלית נבו, עריכה: גדי וינסטוק

מקרה חמור של התעללות בבעלי חיים אירע לפנות בוקר (שני) בקריות. משאית של זוגלובק שהסיעה עופות בדרך לשחיטה במפעל הייתה מעורבת בתאונת דרכים בכביש עוקף קריות, שהביאה להתהפכותה ולנפילת הכלובים על הכביש. כתוצאה מהנפילה התפזרו העופות לכל עבר, חלקם פצועים, והכל התמלא נוצות וזעקות של כאב. "מעולם לא יצא לי לראות שטח שהופצץ מהאוויר או זירת טבח, אבל זה היה הכי קרוב לזה", מספר לירון, טבעוני שמשתתף עצמאית בפעילות למען בעלי חיים, שהגיע לאזור התאונה לאחר שקיבל הודעה על כך. "הכלובים הפוכים על הכביש, תרנגולי הודו מפוחדים שוכבים אחד על גופתו המרוסקת של השני. הפחד ניכר עליהם. תרנגול על תרנגול, חי על מת על גוסס", הוא מתאר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תרנגול על תרנגול, חי על מת על גוסס". כך זה נראה, רגע אחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרים שהגיעו למקום עצרו את התנועה, אז ביקשו לירון ובחורה נוספת שהייתה עמו לנסות להציל את העופות הפצועים ולקחת אותם לווטרינר. "השוטרים לא הבינו על איזה וטרינר אנחנו מדברים", הוא משחזר. "הם אמרו שהעופות מיועדים לשחיטה". לאחר מכן, נהג המשאית של זוגלובק ועובדי קבלן שהיו איתו איבדו, לדברי לירון, את הסבלנות מול בחורה טבעונית שעמדה בזירה והחלו לצרוח ולקלל. בשלב מסוים, כשהבינו הבינו שלירון והנוכחים האחרים לא יתפנו מהכביש הם החלו לבעוט בעופות שהתפזרו ולהחזירם בכוח ובאלימות אל הכלוב – כפי שנראה בסרטון מהזירה שהועלה ליוטיוב. "אני מאמין שההתנהגות הברוטלית פגעה והחמירה את הפציעות הקשות של העופות וכאבה להם מאוד", אומר לירון לוואלה! חדשות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהג ועובדי הקבלן של זוגלובק החלו לבעוט בעופות שהתפזרו ולהחזירם בכוח ובאלימות אל הכלוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כאב להם מאוד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת זוגלובק מסרה בתגובה כי "אנו רואים בשאט נפש את ההתנהגות הברוטלית של עובדי הקבלן שנשכרו באופן מיידי באמצע הלילה כדי לפנות משאית שלהם בכביש, שהיתה משולבת בתאונה. אנו רואים בחומרה רבה את התנהגות עובדי הקבלן. ננקוט בכל האמצעים על מנת שהתנהגות אגרסיבית זו לא תחזור לעולם. אנו מתנצלים בפני כל מי שחווה את החוויה העצובה שעלתה ביוטיוב. אין לנו אלא להצטער מעומקי לבנו. זו לא דרכה של החברה. חברת זוגלובק הפסיקה במיידית את התקשרותה עם חברת הקבלן, החברה שומרת לעצמה את זכות לנקוט באמצעים נוספים נגד חברת הקבלן בהמשך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברת זוגלובק: "מצטערים מעומקי לבנו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully