וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי דיווח: ניסו לחטוף אותי בשומרון. צפו בתיעוד

האיש עמד בצד הדרך ליד אזור התעשייה ברקן, כש-3 רעולי פנים ניסו לנפץ את שמשותיו, לדבריו. הוא הצליח להימלט מהמקום. "היה להם רצח בעיניים. אמרתי, 'אני לא הולך לחזור בארון'"

מערכת וואלה!

יניב ערוסי, טכנאי של חברת בזק, טוען כי שלושה רעולי פנים ניסו לחטוף אותו היום (רביעי) ליד אזור התעשייה ברקן שבגדה המערבית. לדבריו, הדבר אירע כשעצר בכביש לא סלול בצד הדרך, סמוך ליישוב מעלה ישראל, על מנת לטלפן ללקוחה. לפי הטכנאי, בשלב זה הגיעו למקום רעולי פנים בכלי רכב מסוג מאזדה, ככל הנראה תוך שהם חוסמים את מכוניתו.

עוד בוואלה! חדשות:
טווח הירי גדל: רקטה התפוצצה בשטח פתוח בחוף הכרמל
מצרים אוחזת במפתח לסיום המשבר, ולא תעניק אותו בשמחה
"זוהתה פגיעה, חיסול ודאי": תיעוד התקרית בזיקים

בסרטון ממצלמות האבטחה שתיעדו את ההתרחשות ניתן לראות את אחד משלושת הגברים ממתין במכונית, כששני האחרים יוצאים לעבר מכוניתו של ערוסי. בשלב זה הם ניסו ככל הנראה לנפץ את חלונות המכונית, שאותם הוא סגר. ערוסי גם הספיק לנעול את הדלתות.

תיעוד: האם זהו ניסיון החטיפה שדווח בהתנחלות ברקן?. צילום מסך
"כל סכין הייתה בגודל של חצי יד"/צילום מסך

"נסעתי לכיוון לקוח להתקנה באזורים ביטחוניים שלנו", סיפר ערוסי לוואלה! חדשות. "נעצרתי להתקשר ללקוחה לשאול אם אפשר להקדים אותה. הגיע רכב עם מספר צהוב. לנהג היה מבט של רצח בעיניים, הבנתי שהולך להיות משהו. הם חסמו לי את האוטו, יצאו משם שני ערבים, שני חבר'ה עם סכין גדולה, כל אחת בגודל של חצי יד. הם הגיעו לכנף של האוטו, כל אחד מכל צד.

"באותו רגע ראיתי את אשתי והילדים מול העיניים שלי", שחזר ערוסי. "אמרתי, 'אם הם הולכים לקחת אותי, אני לוקח אותם אתי'. דפקתי מהר רוורס בצורה כזאת שאני לא אצטרך ליפול לתעלה ולא יהיה להם כוח להגיע אליי. ברגע שראיתי שאני לוקח מספיק רוורס כדי לנסוע דרייב ולהיכנס בהם, אז פשוט מאוד נתתי דרייב. בשלב הזה הם ראו שאני משתלט על זה. הם התחילו לרוץ לכיוון האוטו שלהם. אני התחלתי לרוץ (לנסוע) לכיוון שלהם למטרת דריסה, לתפוס אותם, והם הספיקו לברוח.

"אני ראיתי רצח בעיניים", המשיך ערוסי. "לפי המצב של הבחור שישב באוטו וחיכה להם שם ולפי הרצח בעיניים והסכינים, זה היה פשוט מאוד רצח וחטיפה. אם הם היו רוצים לבצע שוד, הם יכלו לעצור את האוטו בצד כאילו האוטו תקוע. אבל זו הייתה חסימה לשם רצח מבחינתי. ראיתי את אשתי והילדים מול העיניים ואמרתי, 'אני לא הולך לחזור בארון'".

ערוסי דיווח על האירוע למשטרה, וזו אישרה את קבלת התלונה ומסרה: "במעלה ישראל בשומרון דיווח טכנאי של בזק כי בדרכו לתקלה חסם אותו רכב כסוף וממנו יצאו רעולי פנים עם סכינים. הטכנאי הצליח להימלט עם רכבו". עוד נמסר כי החשודים במעשה נמלטו לכיוון הכפר בידיה שממערב לאריאל. כוחות משטרה וצבא החלו לסרוק את האזור וערוסי עצמו נחקר במשטרה כדי שיספק פרטים נוספים על האירוע.

בימים האחרונים, כשברקע חטיפת שלושת הנערים שנרצחו – גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח – וכן החטיפה והרצח של מוחמד אבו חדיר, על פי החשד על ידי שישה יהודים, גברו בימים האחרונים הדיווחים על ניסיונות חטיפה במקומות שונים בארץ.

כך לדוגמה, אמש דיווח אדם למשטרה שהבחין בגבר ובילד נכנסים לכלי רכב באזור בוסתן הגליל שליד עכו, באירוע שנראה בעיניו חשוד. מהמשטרה נמסר כי אין ביסוס לדיווח, אולם הוקמו מחסומים והחלו סריקות באזור. יום קודם לכן חקרה המשטרה דיווח על נער בן 17 מרמלה שנחטף לכאורה. הנער טען כי נחטף על ידי ערבים בעיר והצליח לקפוץ מכלי הרכב שאליו הוכנס. הוא ציין כי הוא לא נפצע, מלבד שריטות קלות. למקום הוזעקו כוחות משטרה ומגן דוד אדום. השוטרים החלו לבדוק את אמיתות האירוע ואם הרקע לו הוא פלילי או לאומני.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully