וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרת לזכרה של לי זיתוני בתל אביב: "עליהם לשלם"

מטה המאבק להסגרת דורסיה של לי זיתוני קיים עצרת סמוך למקום בו נדרסה בתל אביב, בהשתתפות בני משפחתה, חבריה והזמר מוש בן ארי שעלה להופיע. "זה רצח והאנשים שעשו את זה חייבים לשלם"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

משפחתה וחבריה של לי זיתוני ממשיכים במאבקם להסגרת שני החשודים בדריסתה לישראל. אמש (חמישי) קיים מטה המאבק שהקימו עצרת בהשתתפות הזמר מוש בן ארי סמוך למקום בו נדרסה, בבית הספר עירוני ד', בתל אביב. אמה של לי, קייט אמרה בעצרת "שני אנשים שהיו ברכב פגעו בלי בעוצמה והעיפו אותה למרחק רב. הם נטשו אותה על הכביש, דהרו לביתם ארזו את חפציהם ועזבו את הארץ".

במהלך העצרת נשא דברים בן זוגה של זיתוני, רועי פלד, שאמר "שני עבריינים ששמותיהם מוכרים פניהם מוכרים, משפחותיהם מוכרות עסקיהם והשותפים לאותם מפוקפקים בארץ ובחול מוכרים, הפרו את החוק הישראלי דרסו למוות והפקירו את גופתה של לי זיתוני".

"זה רצח והאנשים שעשו את זה חייבים לשלם את המחיר. האנשים הם בושה לקהילה שלנו", אמר מאיר חביב, סגן נשיא ארגון הגג של יהודי צרפת.

ביום שלישי הודיעו פרקליטיהם של קלוד איזק ואריק רוביק, החשודים בדריסה כי הם מבקשים לעמוד לדין בצרפת ולא בישראל. עורך הדין ז'וזף כהן-סבן, אמר כי מאבק כוח מתנהל בין ישראל וצרפת בשאלה היכן יישפטו השניים והעריך כי ישראל תיאלץ לוותר. לטענת פרקליטתו של רוביק, עו"ד פרנסואז קוטה, השניים טרם תוחקרו על ידי השופט המטפל בפרשה.

עוד בנושא:
דורסי זיתוני דורשים: העמידו אותנו לדין בצרפת
ראש עיריית פריז: "אפעל לקידום חקירת דורסי זיתוני"
חברי לי זיתוני שיבשו נאום שר צרפתי: להסגיר הדורס

(עדכון ראשון: 23:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully