וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים גבריאלי דרש לדקור בכיר בעיריית תל אביב"

גלעד גרוסמן

6.12.2011 / 11:22

כתב אישום הוגש נגד חיים גבריאלי, דודה של ענבל גבריאל, בגין הזמנת דקירה של מנהל אגף הנכסים בעיריית ת"א, אלי לוי, עקב סכסוך משפטי עם העירייה. הוא הבטיח לשלם 20 אלף ש"ח לתוקף

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד חיים גבריאלי, דודה של חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, בגין קשירת קשר, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, גבריאלי תכנן לפגוע במנהל אגף הנכסים בעיריית תל אביב, אלי לוי, בשל סכסוך משפטי עם העירייה.

בין גבריאלי, תושב העיר בן 60, לבין עיריית תל אביב מתנהל מזה מספר שנים סכסוך סביב קרקע בגודל של למעלה משלושה דונמים, שהעירייה דורשת שגבריאלי יפנה. בחודש שעבר אמור היה להתקיים דיון בתביעה של העירייה לפינוי, ולפי כתב האישום, החליט גבריאלי למנוע מהמנהל, אלי לוי, להגיע אל הדיון. לשם כך הוא פנה לנאשם השני בפרשה, איתן בוזגלו, ואל אדם נוסף, שהפך לסוכן משטרתי וחשף את הפרשה.

על פי כתב האישום, הבטיח גבריאלי שישלם 20 אלף שקלים לסוכן המשטרתי ולבוזגלו בתמורה לכך שיתקפו את לוי. גבריאלי נפגש לראשונה עם בוזגלו ביוני האחרון, והחל לתכנן את התקיפה. הוא ביקש לדקור את לוי בגב התחתון בעזרת סכין, ואף הדגים לשניים כיצד לעשות זאת. בחודש שעבר נפגש עם הסוכן המשטרתי וביקש ממנו שידקור את לוי פעמיים בגב לפני מועד הדיון בעניין הקרקע, שאמור היה להתקיים ב-29 בנובמבר. באותו מעמד הבטיח כי ישלם 50 אלף שקלים בתמורה לפגיעה. בוזגלו נפגש עם הסוכן המשטרתי, והדריך אותו שיגיע אל לוי בעודו מחנה את רכבו בחניון העירייה, ידקור אותו פעמיים וימלט.

דרש לרתק את לוי לכיסא גלגלים

לטענת הפרקליטות, בוזגלו והסוכן ערכו סיורים מחוץ לבניין העירייה כדי לאתר את לוי, וקיבלו מגבריאלי סכין "קומנדו" כדי שתשמש אותם בתקיפה. גבריאלי, כך נטען, דרש שהפגיעה תגרום ללוי "לשבת על כיסא גלגלים", ושיהיה צורך לאשפז אותו בבית לוינשטיין. לפני שהתוכנית יצאה אל הפועל, פנה הסוכן למשטרה וחשף את הדברים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של גבריאלי ובוזגלו עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. גבריאלי, כך נטען בבקשת המעצר, "אינו בוחל בנקיטת אלימות חמורה כלפי עובד ציבור המבצע את תפקידו כדין, במטרה לקדם את מטרותיו הכלכליות ובמטרה לסכל הליך שיפוטי המתנהל נגדו".

מאז שנעצר על ידי משטרה, הוארך מעצרו של גבריאלי שלוש פעמים. במהלך המעצר אושפז בבית חולים לאחר שנפל ונחבט בראשו, וסבל משני שברים בגולגולת. בדיון הקודם בעניינו תקפו סנגוריו, עורכי הדין מאיה סטול ואיציק איצקוביץ', את הסוכן המשטרתי שהביא לפיצוח התיק וטענו כי מדובר בעבריין.

עוד בנושא:
פרקליטי חיים גבריאלי: ”הסוכן הסמוי - עבריין"
מעצרו של דודה של ענבל גבריאלי הוארך ב-3 ימים
חשד: דודה? של ענבל גבריאלי תכנן לפגוע בבכיר בעיריית ת”א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully