וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד הארכיב גנב צ'ק מממלאת מקום ראש העיר

קובי מנדל

5.9.2011 / 18:11

בית משפט השלום בחיפה האריך ביומיים את מעצרו של יצחק (צחי) לוי, עובד עיריית חיפה החשוד שהונה עשרות אנשים בהיקף של כ-400 אלף שקלים. עד כה הצטברו נגדו 45 תלונות

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) ביומיים את מעצרו של יצחק (צחי) לוי, בן 37 מחיפה, החשוד שהונה עשרות אנשים במסגרת עבודתו בארכיב במנהל ההנדסה של עיריית חיפה. לוי נעצר אתמול לאחר שעלה חשד כי הבטיח לאנשים לסלק חובות ארנונה שצברו ובתמורה דרש לקבל מחצית מהחוב במזומן.

במהלך הדיון בהארכת המעצר, התברר כי לוי חשוד גם בכך שגנב המחאה על סך 161 אלף שקלים, שהייתה מונחת על שולחנה של ממלאת מקום ראש עיריית חיפה חדווה אלמוג והמתינה לחתימה לצורך מסירתה לקבלן. לוי ביקש לפי החשד להפקיד את ההמחאה בחשבון נאמנות באמצעות עורך דין, בשל היותו מוגבל בבנק.

עורך הדין קיבל הודעה שההמחאה לא כובדה ומשביקש לברר את פשר העניין, נודע לו שההמחאה גנובה ובעקבות כך הוא התלונן במשטרה. עד כה הצטברו נגד לוי 45 תלונות של בעלי עסקים, להם הבטיח להסדיר את חובותיהם לעירייה. המשטרה מייחסת ללוי גניבה של כ-400 אלף שקלים. השופטת תמר נאות-פרי, ציינה כי מהחומר הסודי שהוצג בפניה, עולה כי קיים בסיס ראייתי ככל שנדרש לצורך השלב הנוכחי של הדיון וכי יש צורך לגבות עדויות רבות והדבר יצריך זמן. לוי עצמו שומר בחקירתו על זכות השתיקה.

עוד בנושא:

אישום: זוג הונה הרשויות ב-100 מיליון שקלים
ארה"ב: עונשי מאסר כבדים לישראלים שהונו קשישים
אישום: "המציאו 'מדבקת פלא' והונו במיליונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully