וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס על היום בו התגלה הסרטן: "בכיתי ובכיתי"

נשיא ונצואלה יצא לסבב כימותרפיה שני בקובה, לא לפני ששיתף את בני עמו ברגעיו הקשים: "אני? למה אני?". על משבר האשראי בארה"ב אמר: העולם חייב לשחרר את עצמו מהדיקטטטורה של הדולר"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, נחת אתמול (ראשון) בהוואנה בירת קובה, שם הוא צפוי להתחיל את הסבב השני של טיפול כימותרפי נגד מחלת הסרטן בה לקה. הנשיא הססגוני בן ה-57, שעבר ניתוח להסרת גידול סרטני מגופו בחודש יוני, אמר כי יעבור כעת סדרת בדיקות, שעל פי תוצאותיהן ייקבע אם ייאלץ לעבור טיפול כימותרפי נוסף. במסגרת הטיפול הנוכחי, הוא צפוי להישאר בקובה לפחות חמישה ימים. לפני שהמריא לקובה, העניק ראיון לטלוויזיה הממלכתית של ארצו, בו סיפר בכנות רבה על הרגע בו נודע לו כי לקה במחלה.

צ'אווס והסרטן - כותרות אחרונות:
צ'אווס הופיע עם קרחת: "הכימותרפיה עובדת"
נלחם בסרטן: צפו בהוגו צ'אווס עושה התעמלות
צ'אווס: "מוסר עצמי למדע, אנצח בקרב על חיי"

"כשאומרים 'סרטן', זה מתקשר לסוף החיים", סיפר. "זה משהו דמיוני, מבחינה ציבורית ופרטית, דמיוני. נכנסתי לשירותים והבטתי בעיניי. בכיתי ובכיתי ובכיתי. בכיתי על הילדים שלי. בכיתי כמו שבכיתי ב-12 באפריל, כשהיבטתי במראה בטוריאמו (מתייחס לניסיון ההפיכה נגדו ב-2002). בכיתי ובכיתי כמו בשיר 'בכיתי ובכיתי'. אני? למה אני?".

המנהיג הסוציאליסט התייחס לפני צאתו גם למשבר החוב הנוכחי בארצות הברית, ואמר כי מדובר בעוד הוכחה לכישלונה של השיטה הקפיטליסטית: "זה מצב חמור מאוד, אבל זה מצב חמור לעולם הקפיטליסטי, ואף על פי שהוא ישפיע גם עלינו, הוא מעיד שהעולם חייב להתכוונן מחדש ולשחרר את עצמו מהדיקטטורה של הדולר ושל האימפריה היאנקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully