וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נערה חשפה תוקפיה בטוויטר ועלולה להיכלא

סוואנה דיטריך בת ה-17 התרעמה על העונש הקל שקיבלו בעסקת טיעון שני נערים שתקפו אותה מינית והיא עלולה לעמוד לדין על ביזוי בית המשפט. "הגנה על אנסים חשובה יותר מהצדק"

סוואנה דיטריך, נערה בת 17 מלואיוויל, קנטקי, לומדת על בשרה את הקשיים שהחברה מערימה על מי שחווה תקיפה מינית. דיטריך עלולה לעמוד בפני מאסר על כך שחשפה ברשת החברתית טוויטר את שמות הנערים שתקפו אותה מינית בקיץ שעבר, מאחר וכעסה על העונש הקל, לטענתה שקיבלו השניים. "הנה לכם, תאסרו אותי. אני לא מגינה על מי שהפכו את החיים שלי לגיהינום עלי אדמות", צייצה הנערה בעמוד הטוויטר שלה, לאחר שחשפה את שמותיהם של התוקפים.

כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו אתמול (ראשון) על סיפורה של דיטריך, שעלולה לעמוד לדין על ביזוי בית המשפט. עורכי דינם של התוקפים התלוננו בפני בית המשפט על חשיפת שמם. באוגוסט 2011 היא הותקפה על ידי שני נערים בזמן שהייתה מחוסרת הכרה לאחר ששתתה במסיבה. בנוסף גילתה כי השניים תיעדו את האירוע והפיצו את התמונות בקרב חבריהם. "במשך חודשים בכיתי עד שנרדמתי. לא יכולתי לצאת למקומות ציבוריים", אמרה דיטריך לעיתון המקומי "Courier-Journal". "הרגשתי כי הם קיבלו עסקה מאוד קלה", אמרה הנערה, שסיפרה כי לא הייתה מודעת להסדר הטיעון בתיק של השניים עד לרגע הקראתו בבית המשפט בחודש יוני האחרון.

דיטריך ידעה בטרם הפרסום כי על פי החוק היא אינה מורשית לחשוף את שמם של התוקפים. "הגנה על אנסים חשובה יותר מהשגת הצדק עבור הקרבנות בלואיוויל", כתבה בציוץ אחר. "כל כך הרבה מהזכויות שלי נלקחו על ידי הנערים האלה. אני נמצאת בנקודה, שבה אם עלי ללכת לכלא עבור זכויותיי, אעשה זאת", אמרה ל "Courier-Journal". "אם הם באמת מרגישים שנחוץ לזרוק אותי לכלא מפני שדיברתי על מה שקרה לי, במקום להשליך את הנערים האלה לכלא על מה שהם עשו לי, אז אני לא מבינה מהו צדק". עורכי דינה של דיטריך טוענים כי להגנתה עומד התיקון הראשון לחוקה, שמאפשר לה את חופש הדיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully