וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בכיר במטה רומני יצא מהארון - ופרש

19.2.2012 / 8:20

זהותו המינית של פול באבו, שריף ממדינת אריזונה וכוכב עולה בשמי המפלגה הרפובליקנית, נחשפה לאחר שנחשד כי איים בגירוש מהגר מקסיקני שהיה מאהבו במידה ויחשוף את הרומן

פול באבו, ממנהלי קמפיין הבחירות של מיט רומני לראשות המפלגה הרפובליקנית, פרש הלילה (ראשון) מתפקידו כאחד מיושבי ראש הקמפיין במדינת אריזונה, לאחר שנחשף כי הוא הומוסקסואל.

זהותו המינית של באבו, שריף ממדינת אריזונה, נחשפה לאחר שנטען כי איים על מאהבו לשעבר בגירוש למקסיקו, במידה ויפיץ את העובדה כי הייתה ביניהם מערכת יחסים אינטימית. השריף הודה אתמול במסיבת עיתונאים כי הוא הומוסקסואל וכי ניהל מערכת יחסים עם חוזה, מאהבו לשעבר, שתבע אותו עקב האיומים.

פול באבו, השריף של מחוז פיינל, אריזונה, במסיבת עיתונאים בפיניקס, אוקטובר 2011. AP
השריף באבו במסיבת עיתונאים של משטרת אריזונה באוקטובר האחרון בפיניקס/AP

"שריף באבו פרש מתפקידו בקמפיין, בו כיהן בהתנדבות, על מנת להתרכז באישומים נגדו. אנו תומכים בהחלטתו", נאמר בהודעה רשמית ממטה הבחירות של רומני. באבו נחשב לכוכב עולה בשמי המפלגה הרפובליקנית, וכן למועמד בולט במרוץ לקונגרס של מדינת אריזונה.

"הכל שגוי, פרט לטענה כי אני הומוסקסואל"

העיתון האלטרנטיבי "Phoenix New Times" דיווח השבוע כי עורך דינו של באבו ביקש מהמאהב של מרשו לחתום על הסכם שיחייב אותו לא לדבר על קשריו עם השריף. על פי הדיווח, עורך הדין אף הזהיר את המאהב כי אם יספר על הקשר שהיה ביניהם, הדבר יסכן את מעמדו כמהגר חוקי. "כל ההאשמות שפורסמו נגדי בעיתונים שגויות מיסודן, מלבד הטענה כי אני הומוסקסואל, שהיא אמת", טען באבו במסיבת העיתונאים.

תחילת דרכו הפוליטית של השריף הייתה בשנת 2010, כאשר השתתף בקמפיין למען הקשחת חוקי ההגירה אותו יזם הסנטור ג'ון מקיין מטעם מדינת אריזונה, ששנתיים קודם לכן הפסיד לברק אובמה במירוץ לנשיאות ארצות הברית. באבו ידוע כמי שלעתים קרובות ביקר את מדיניותו ברק אובמה בנושאי הגירה.

בחירות 2012 בארה"ב - כותרות אחרונות
"מחרבן באימה": עכשיו גם לרומני יש "בעיית גוגל"
הפריימריז הרפובליקניים: מיט רומני ניצח במיין
דעה: האתגר החדש של מיט רומני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully