וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בסוריה: גנרל בכיר נורה למוות, 15 נהרגו

חמושים התנקשו בחייו של עיסא אל-חולי, גנרל בכיר בצבא הסורי, ו-15 בני אדם נהרגו בקרבות האלימים עם כוחות הביטחון. ח"כ דיכטר: "במקרה הגרוע, אסד יסיים כמו קדאפי בלוב"

חמושים בדמשק ירו היום (שבת) למוות בגנרל עיסא אל-חולי, קצין בכיר בצבא הסורי ששימש כרופא ומנהל בית חולים בעיר. אל-חולי הוא הקצין הבכיר ביותר שנהרג בדמשק מאז תחילת מרד האזרחים נגד אסד, נשיא סוריה, הכולל קרבות עקובים מדם בין כוחות הביטחון ברחבי המדינה.

עוד יום דמים בסוריה, 9.2.2012. רויטרס
מלבד הגנרל אל-חולי, נהרגו בסוריה היום 15 בני אדם, רובם בעיר חומס/רויטרס

במהלך היום נהרגו 15 בני אדם בקרבות האלימים ברחבי המדינה, כשרובם התרחשו בעיר חומס. בפיגוע בעיר חלב שאירע אתמול נהרגו 28 בני אדם ונפצעו מאות, כאשר המשטר הסורי נשא באחריות מלאה לפיצוץ.

בתוך כך, הבוקר אמרו מקורות רשמיים בארצות הברית כי הפלג העירקי של ארגון הטרור אל-קאעדה הוא שביצע את שני פיגועי התופת בדמשק בחודש ינואר האחרון.

"נפילתו של אסד - בשבועות הקרובים"

על רקע המתרחש בסוריה, התייחס היום ח"כ אבי דיכטר באירוע שבת תרבות במוזיאון תל אביב לפרעות וטען כי נפילתו של אסד תתרחש בשבועות הקרובים, והזהיר מפני "טבח של שני מיליון עלאווים בסוריה, לאחר נפילתו". דיכטר אמר כי "בני העדה יברחו לכל עבר, ובריחתם תתרכז בין טורקיה לישראל", וציין כי על הצבא "להיות מוכן לתרחיש בו מאות אלפי עלאווים דופקים על גדרות ישראל ברמת הגולן ובגבול ראג'ר". דיכטר סיכם את הנושא כשאמר ש"אסד, במקרה הטוב, יברח מסוריה, ובמקרה הגרוע יסיים כמו קדאפי בלוב".

עוד על הקרבות האלימים בלוב:
דיווח בסוריה: 28 נהרגו בפיגוע במטה ביטחוני בחלב
גורמים רשמיים בארה"ב: אל-קאעדה אחראי לפיגועים בסוריה
הסוף מתקרב, אבל מה יהיה ביום שאחרי אסד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully