וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: נחטפה בלוגרית לסבית ממתנגדי המשטר

בני משפחתה של אמינה עבדאללה עארף טוענים כי שלושה גברים חמושים תקפו אותה בעת שהתהלכה בסמוך לתחנת אוטובוס ודחפו אותה לרכב בצבע אדום. "אם היו רוצים להרוג אותה היו עושים זאת"

בלוגרית סורית לסבית נחטפה בידי חמושים בדמשק, כך דיווחו היום (שלישי) קרובי משפחתה וחבריה. אמינה עבדאללה עארף נעצרה אתמול בערב, בזמן שהתהלכה בקרבת תחנת אוטובוס בבירה, כך טען בת דודתה, ראניה איסמעיל. "היא נחטפה בידי שלושה גברים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם. לפי עדי ראייה, הגברים היו חמושים", כתבה איסמעיל בבלוג של בת דודתה, המחזיקה גם באזרחות אמריקאית.

"אחד הגברים הניח את ידו על פיה והם דחפו אותה למכונית אדומה, שעל חלונה הודבק סטיקר עם תמונתו של באסל אסד", המשיכה איסמעיל בהתכוונה לאחיו של הנשיא בשאר אסד, שנהרג בתאונת דרכים בשנת 1994. לדברי איסמעיל, מקום החזקתה של עארף אינו ידוע. "איננו יודעים מי לקח אותה, לכן איננו יודעים ממי לבקש להחזיר אותה. מאוד ייתכן שהחוטפים פשוט הגלו אותה מכאן", כתבה בת הדודה, "אם הם היו רוצים להרוג אותה הם כבר היו עושים זאת ולכן אנחנו מאמינים שהיא בחיים. כולנו מתפללים לכך".

ב-26 באפריל כתבה עארף בבלוג שלה כי אביה גירש שני סוכני ביטחון שהגיעו לעצור אותה, איימו לאנוס אותה והאשימו אותה במעורבות במזימה. מספר עמודים שהוקמו אתמול בפייסבוק קוראים לשחרורה, כמו גם בטוויטר.

עוד בנושא המהומות בסוריה:
דיווח: 80 חיילים סורים נהרגו במארב בצפון סוריה
”מאה אלף סורים ברחובות, סוכן משטר חוסל”
בסוף השבוע: 63 הרוגים בדיכוי ההפגנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully